musical

A

Anoniem

Guest
Daaag meiden,

Als eerst; alle zwangeren van harte gefeliciteerd en ga genieten, hoor.
Een tijdje geleden heb ik geschreven dat we naar de musical van Mamma Mia zouden gaan, nou zijn we algelopen weekend geweest en 't was echt fantastisch.
We hebben er geweldig van genoten, echt een aanrader.
Ook de rest van het weekend was heerlijk, uit eten geweest en terrasjes gepikt.
Het is ons zo goed bevallen dat we eind Oktober naar de'"Lord of the dance" gaan, lijkt me ook erg leuk.
Het doet toch wel goed hoor, gewoon niet bezig zijn met zwanger worden.
Kijk om je heen en geniet , de rest komt (als het goed is) vanzelf.
Mijn komende NOD is 21 September, weinig nieuws te melden (.
geen kwaaltjes, pijntjes)
Afwachten maar.

Groetjes, Nala.

He Nala,

't Is inderdaad denk ik beter er niet mee bezig te zijn, maar voor je 't weet is je jaar rond, en ga je naar ronde 12 of 13... en dan word je plots bang. Bang, want het was toch een evidentie dat je even makkelijk als iedere ander in je omgeving zwanger zou worden... Niets minder waar dus...
Ik probeer het ook hoor, er niet te veel aan te denken, maar toch... je moet van alles in 't oog houden: hoelang, welke temperatuur, een positieve ovulatietest... Romantisch is op de duur wel iets anders...
Mijn vriend en ik groeien in ieder geval steeds dichter naar elkaar toe. Nu, 't moment dat we beslist hebben de medische tour op te gaan, is aangebroken, en ik weet niet wat ik ga en mag verwachten... een beetje ban, en dan wordt het iets moeilijker er niet zo vaak aan te denken..

Veel succes nog,
Erika

Het klopt dat je er beter niet teveel mee bezig kunt zijn.
Stress werkt ook niet bevorderlijk om zwanger te worden.
Maar je kan niet zomaar een knop omzetten van: er niet teveel mee bezig zijn.
Zwanger worden en een kindje krijgen wil je met heel je hart, dit krijg ik niet zomaar uit m'n kop.
Maar dat het zwanger worden niet zo 1,2,3 wil lukken wil niet zeggen dat ik geen plezier meer heb in m'n leven.
Ik geniet ook van dagjes uit, weekendjes weg enz.
Maar het verlangen om zwanger te worden komt dagelijks voorbij.

Terug
Bovenaan