@ musicmama

ik vroeg me af hoe het met je gaat.
Het vorige onderwerp wat je plaatste schrok ik erg van..
Ik ben van de juli mama's maar probeer alles een beetje bij te lezen en jou verhaal greep me zo aan!
Hopelijk voel je je wat beter. Ik heb zelf een keer in een depressie gezeten en kan me indenken hoe je je voelt.
Denk aan jezelf en hopelijk voel je je beter, en anders, zoek hulp!dit heb ik ook gedaan in het begin van mijn zwangerschap k zag het ook ff niet meer zitten, een psygloog onder armen genomen het het gaat nu veel beter!
Sterkte..

Liefs daisy

Lief dat je aan me denkt :) het gaat oke. Ik denk niet dat abortus een optie is. Verder ga ik weer met m'n psychiater om de tafel zitten ivm medicatie. Het is beter dat ik gewoon weer ga slikken. Ik probeer nu gewoon niet 24/7 aan de zwangerschap te denken. Soms wil ik er gewoon ff niet aan denken, vandaar dat ik ook wat minder op het forum ben. Dankje dat je aan me denkt :) liefs

Oh wat goed van je!

Neem je tijd, en hopelijk vind je de steun bij je psych. De medicatie zal vast verlichting geven.

Sterkte daar en hopelijk komt er gauw een tijd dat je wel van je zwangerschap kan genieten.

Komt goed!

X

Terug
Bovenaan