Muskietennet

Hallo.

Ik heb ook zo een muskietennet aan mijn wandelwagen. Stel je voor dat er een wesp ofzo bij je beebje zit en je ziet het niet... Ik mag er niet aan denken...

Groetjes Carol

Als ik zie hoe hard Esther groeit, denk ik dat ze over een dikke maand echt niet meer in de wandelwagen past. En dan heb ik dus ook niets meer aan dat net.
Als ze groter is is ze ook niet meer beschermd tegen insecten enzo.

Ik probeer het dus maar gewoon goed in de gaten te houden. Je kunt niet alles voor zijn.

Groetjes,

Eveline

Hoi,

Ik heb gewoon een oude vitrage van m'n schoonmoeder voor over de wandelwagen. Ziet er iets minder mooi uit, maar er komt echt geen beessie binnen bij m'n kind. (al was het alleen maar omdat het zo'n lelijke, ouwe vitrage is..)

groetje van angela, mv chris

Het idee was nog niet eens bij mij opgekomen
Bestaan die echt dan? Muskietennetjes voor kinderwagen?
Hmm, ik zal hem toch niet de hele tijd kunnen beschermen tegen beestjes, ben nu niet echt geneigd om dat te doen... Bovendien, beestjes heb ik eigenlijk nog niet in de buurt van Christian gezien...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (10 weken)

Hoi,hoi,
Bij mijn kinderwagen zat er een bij , die  je   aan de kap kan vast ritsen en dan over de bak kan trekken. Ik moet zeggen dat ik hem wel gebruik, zeker als Evi in de wagen ligt in de tuin.
Je weet nooit wat er in kruipt of vliegt.

groetjes Sonja

hallo bij mij zat die er ook bij die moet ik ook vast ritsen en dan erover heen trekken, en ik vind het wel handig hoor je weet het nooit als je even niet oplet ofzo.

Terug
Bovenaan