Muts

Hallo meiden,

Ik heb mijn nod op 26 juli vandaag over 2 weken. Nou hebben wij vorige week best veel geklust. Maar de laatste keer was vrijdag op zaterdagnacht...verder het hele weekend niet. We waren gewoon moe en waren er even wat minder mee bezig. Nou baal ik een beetje omdat het wel de vruchtbare dagen zijn. Hoezo een muts aan de ene kant wil je heel graag zwanger worden en het liefst zo snel mogelijk maar om nou te extra veel te gaan klussen is ook een beetje raar idee (nou zal iedereen wel vaker klussen dan anders). Er zijn weer een aantal die ongi zijn geworden balen....en een aantal die in spanning zitten. Nou succes allemaal!!!
 
Hoi Biate,


Ik ken dat gevoel hoor! Mijn man was begin vorige week ziek, ik ben het nu uds wij hebben 1 maal geklust vorige week en ik ben er bijna zeker van dat vorige week mijn vruchtbare week was. Aangezien ik nog maar in ronde 2 zit trek ik het mij nog niet teveel aan maar ik hoop wel dat snel ongi word zodat we volle goed en gezonde moed aan ronde 3 kunnen beginnen! Ik heb niet het hevoel dat we vaker klussen dan vroeger. We hebben besloten om te stoppen met de pil en zien wel wanneer we zwanger worden. Moest ik binnen dit en 1 jaar niet zwanger zijn dan zou ik wel beginnen met ovulatietesten of temperaturen enzo maar tot dan laten we het op zijn beloop en hebben we geen zin: so be it! Ik denk dat ik mijn NOD op 2 juli heb maar aangezien ik vrij onregelmatig ben weet ik het niet zeker natuurlijk.

Toch nog heel veel succes hoor!
 
Bedankt voor je reactie. Ik zit trouwens ook nog maar in ronde 2 en wij zijn eigenlijk op dezelfde manier als jullie. Stoppen met de pil en we zien het wel..maar ik heb nu heel erg van zo snel mogelijk en geen kans missen. Mijn vriend is wat nuchterder en zegt dat het wel komt. Ik ben echt superongeduldig...wel erg lastig. Er zijn mensen die het iedere dag doen en dat het nog maanden duurt dus ik zal proberen met beide voeten op de grond te blijven staan en wat geduldiger te blijven, is wel erg moeilijk. Maar fijn dat er mensen zijn die het gevoel kennen en we zien het wel...mijn vriendje stuurde net een sms dat hij me mist en dat hij nu al wist dat hij vanavond zin heeft wel schattig met mijn nod op 26 juli zou het nog mogelijk zijn....Jullie ook heel veel succes en we komen elkaar vast wel weer tegen op deze site. Gr. Biaat
 
Hoi Biate,
heel herkenbaar hoor! Aan de ene kant wil je niets liever maar.... geen zin is geen zin zoals mijn mannetje dat van de week zei. Anders wordt het echt een verplicht nummer en dan gaat het leuke en spontane er wel een beetje af. Maar moeilijk he? om die knop om te zetten. Aan de ene kant kan ik het zo rationeel bekijken maar dat gevoel he?! Zucht. Ook wij zijn nog maar net begonnen en het is mijn 1e ronde. Aanstaande zaterdag (17e) heb ik mijn nod dag maar ergens wet ik nu al dat ik niet zwanger ben. Dus heb ik mezelf alvast ingesteld op ronde 2. Ik dacht dat scheelt weer een teleurstelling!

Nou succes en de groetjes van Sophia
 
Terug
Bovenaan