Mutsaerts style combi, iemand idee wat die kan?

Ha meiden,

Ik ben al beetje op zoek naar welke kinderwagen ik wil.
Ik wil sowieso luchtbanden en het liefst 4 wielen.
Kom ik uit op X-adventure en Mutsaerts.
Maar van die Mutsaerts kan ik nergens vinden wat de mogelijkheden daarvan zijn.
Kan je b.v. als wandelwagen je kindje twee kanten op zetten, zodat je in het begin als ie net zit nog naar je toe kan staan en later van je af?
Ik kan geen handige site vinden.
Iemand ook ervaring met X-adventure corss over?

Alvast bedankt.

Liefs

Hoi

Ik kan je niets over die eerste vertellen maar een x-adventure is mij slecht bevallen.Mijn wielas bleek niet goed en mee terug naar de winkel nee hoor mevrouw zit geen garantie op volgens x-adventure.raar voor een wagen van een half jaar.Voor nood een nieuwe gekocht(quinny speedy sx) en deze bevalt super alleen niet 4 wielen.Verder heeft een vriendin ook een x-adventure en die is ook niet te spreken ze vind hem niet klein opklapbaar,stof die ruw aanvoelt niet erg prettig voor een kindje in de wandelwagen en haar wielen boggelen ook.Misschien hebben wij wel pech met dit merk en bevalt hij jou super;

Die mutsearts,is dat met die 2 iets kleinere wielen?
Nee die kan niet 2 kanten opkijken...
Wel de maxi-cosi kan erop!
En er zit ook geen (extra)voetenplankje op,
voor als je kind in de wandelwagen gaat! Dus
bungelen die beentjes alle kanten op! Als ze nog klein
zijn niet zo handig,lijkt mij!
Succes!
Grtz An

Ik heb zelf 3,5 jaar geleden een Mutsy Urban Rider gekocht. En dan de uitvoering met 4 luchtbanden en een zwenksysteem in het onderframe. Dit type  kinderwagen wordt nog steeds verkocht.
Je hebt een behoorlijk ruime kinderwagenbak. De duwstang is makkelijk in hoogte verstelbaar. De wandelwagen is op 2 manieren er in te zetten. Het kindje kan naar je toe kijken, maar je kan er ook voor kiezen om het kindje met zijn rug naar je toe te laten zitten. Hij stuurt erg licht ........ kortom, ik vind het een hele fijne en prettige kinderwagen.
Wat een nadeel zou kunnen zijn, is dat je 2 hulpstukken nodig hebt om de maxicosi op het onderstel te klikken. Ik heb het nooit als nadeel gezien. En de wagen is niet heel klein "op te vouwen". Hij is wel makkelijk inklapbaar, maar neemt wel wat meer ruimte in beslag. Maar de wielen zijn er heel makkelijk af te halen (en ook weer makkelijk op te klikken), dus het moet wel kunnen om hem in een kleinere auto makkelijk te kunnen vervoeren.

Je hebt nu ook een nieuwe versie van de Mutsy. Deze heeft 2 luchtbanden en 2 kleinere wielen aan de voorzijde. Hij ziet er hetzelfde uit als mijn wagen, dus ik neem aan dat je daar ook dezelfde dingen mee kunt. Ook heb je een 3-wieler-uitvoering.

De X-Adventure ken ik niet ......... wij waren er toendertijd heel snel uit ...... het werd de Mutsy. En nu gebruik ik hem met net zo veel plezier voor Ruben.

Groeten, mam van Laura en Ruben

Hoi Reneke,

Ik heb zelf ook de style combi en ben er uiterst tevreden over.
Ik heb hem al thuis staan en is zo wendbaar.
Heel makkelijk in en uitklappen en verwisselen en dat vind ik wel belangerijk.
Ik ben er zoals ik al zei ontzettend tevreden over maar meningen kunnen verschillen.

Een goede kinderwagen voor niet teveel geld.

Liefs Esther

Ha meiden,

Dank jullie wel. Ik ga gauw maar eens alles in het echt bewonderen, kan niet wachten.
Hoe snel hebben jullie alles besteld? Ik hoorde dat het toch in de 4 a 5 maand moet doen wegens lange levertijd.
Fijne zwangerschap.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan