mutsaerts transformer

hallo allemaal,

ik hoor eigenlijk niet meer op dit forum want ik heb eind maart een zoontje gekregen. hij zit hier nu op schoot en dus kan ik geen hoofdletters typen met een hand...

ik heb een vraagje aan mensen die misschien met een eerder kindje al ervaring hebben met de mutsaerts transformer kinderwagen. deze hebben wij namelijk gekocht en ik heb al twee keer gehad dat het voorste dubbele wiel eraf viel bij het optillen voor een stoeprand. behalve erg onhandig is het natuurlijk ook nog erg gevaarlijk voor zo'n kleine. de eerste keer bleek dat ik een onderdeel van de constructie miste, maar nu was hij compleet en viel hij er toch nog uit. de leverancier zegt dat het probleem vaker voorkomt maar noemt geen oplossing. heeft iemand hier ook ervaring mee?

groetjes, margje.

Hoi Margje,

Wij hebben sinds 6 weken een dochtertje en ook wij hebben de Mutsaerts Transformer. Nou hebben we nog niet echt hele lange wandelingen gemaakt en we zijn het probleem dan ook nog niet tegengekomen. Ik moet je wel zeggen: zo gauw het ook maar één keer voorkomt ga ik terug naar de winkel en eis ik verbetering. Het lijkt mij een erg gevaarlijke situatie en ik ga er zeker niet op zitten wachten tot mijn kind de stoep op gelanceerd wordt!
Veel sterkte en misschien krijg je alsnog gehoor bij fabrikant of leverancier. (vreemd trouwens dat zeggen dat het vaker voorkomt maar dat het niet te verhelpen is. Typisch een itempje voor een programma als Kat in de zak of Kassa)
Groetjes,
Els

Hallo,
Wij hebben ook de trans4mer. We hebben als de nodige wandelingen (vaak in het bos waar we 5min lopen vandaan wonen) al achter de rug. Onze zoon is nu 16 weken en we hebben er (gelukkig) nog geen problemen mee gehad. Helaas is de wagenbak nu al wel aan de kleine kant dus moeten we over op de wandelwagen. Hij heeft er vandaag even voor het eerst ingezeten en hij vond het helemaal te gek. Ik zou toch ook proberen om het gemaakt te krijgen mn als het veel voorkomt, als ze dat zeggen. Ze hebben meerder soorten wagens desnoods een ander type?
Succes en laat je nog horen hoe het afgelopen is?
Groetjes

jemig, wat SLECHT!

ik zou mijn geld terugeisen en een schadevergoeding erbovenop voor het gevaar dat je hebt gelopen. echt BELACHELIJK, wat betaal je voor zo'n ding???

hoi, ook wij hebben een mutsearts transformer. Nog geen problemen mee gehad (mijn zoontje is 13 weken) maar ik zou ook zeker teruggaan naar de winkel want dat is een gevaarlijk probleem. Het enige wat ik wel irritant vind is dat de kap zo lastig naar beneden gaat. Ben benieuwd hoe het afloopt
Groetjes hester

Terug
Bovenaan