mutske

hallo,
zou er nog een kans bestaan dat ik zwanger ben ,mrgen is mijn nod ik verlies al paar dagen bruin bloed en vanaf vanmorgen nog donkereder van kleur,vanmorgen had ik beetje ongesteldheidsgevoel maar nu niet meer mijn temp was vanmorgen ook nog hoog 37.4 die is de afgelopen week steeds rond 37.2 geweest meestal is het toch hoe dichter je bij je nod komt dat ie omlaag gaat of niet?
wat denken jullie zou er nog een klein kansje inzitten dat ik zwanger ben of zou mijn ongesteldheid er gewoon aankomen?
ik wordt echt gek van dat bruine spul dat het dan maar eens echt doorzet.
ik hoop op reactie alvast bedankt
gr mutske
 
hoi Mutske,

Heb nog een berichtje achtergelaten bij jouw vorige mailtje.

Als ik het zo lees dan kan het alle 2 de kanten opgaan dus echt een antwoord erop heb ik niet... wanneer had je vorige week dat bruine bloed nou gehad?
en dus die andere dagen niks en nu weer vanochtend vreemd hoop dat het weg blijft en zoals je zelf al zegt dat het anders maar eens helemaal doorzet!

Ik kan je alleen maar succes toe wensen en hopelijk weet je snel meer en heb je dus zekerheid!!

Groetjes;Chili
 
de dag of een halve dag voordat je ongesteld wordt gaat je temp naar beneden.

wacht even af, dat is het enige wat je kunt doen. Ik snap wel dat het spannend is, maar elke keer berichten plaatsen helpt niet hoor.
 
hallo mutske
ik denk dat je moet wachten tot je NOD het kan inderdaad twee kanten opgaan en ik kon het vaak ook niet uitstaan dat het zo lang duurt maar eerder is er niets zinnigs over te zeggen behalve dat het je gegunt zou zijn.
sterkte groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan