A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik heb een mutsy 4-rider kinderwagen en gebruik hem al 11 maanden voor mijn dochter.
Ik vind het een fantastische kinderwagen en dat wilde ik alle aanstaande ouders laten weten (ik vond het zelf lastig om er een uit te kiezen).
- rijd heel soepel/licht.
- makkelijk wendbaar
- nog nooit is er iets stuk gegaan.
- het onderstel past in mijn fiat punto grande en de bak of zitgedeelte gaat dan op de achterbank.
- kindje kan vooruit of naar je toe kijken in het zitgedeelte.
- ik kan de maxi cosi er zo op klikken met extra tussenstuk los te koop.
- prima voor lange mensen!
- het enige waar ik niet doorheen kon was erg los zand op t strand. verder trekt ie alle soorten terrein.
- heel stabiel, heeft nog nooit gewiebeld of gedreigd om te vallen.o.i.d.
Voor iedereen. heel veel succes met kiezen van een wagen. Probeer deze zeker eens uit in de winkel. Ik kan hem aanbevelen.
Ik heb een mutsy 4-rider kinderwagen en gebruik hem al 11 maanden voor mijn dochter.
Ik vind het een fantastische kinderwagen en dat wilde ik alle aanstaande ouders laten weten (ik vond het zelf lastig om er een uit te kiezen).
- rijd heel soepel/licht.
- makkelijk wendbaar
- nog nooit is er iets stuk gegaan.
- het onderstel past in mijn fiat punto grande en de bak of zitgedeelte gaat dan op de achterbank.
- kindje kan vooruit of naar je toe kijken in het zitgedeelte.
- ik kan de maxi cosi er zo op klikken met extra tussenstuk los te koop.
- prima voor lange mensen!
- het enige waar ik niet doorheen kon was erg los zand op t strand. verder trekt ie alle soorten terrein.
- heel stabiel, heeft nog nooit gewiebeld of gedreigd om te vallen.o.i.d.
Voor iedereen. heel veel succes met kiezen van een wagen. Probeer deze zeker eens uit in de winkel. Ik kan hem aanbevelen.