mutsy 4-rider fantastische kinderwagen!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb een mutsy 4-rider kinderwagen en gebruik hem al 11 maanden voor mijn dochter.

Ik vind het een fantastische kinderwagen en dat wilde ik alle aanstaande ouders laten weten (ik vond het zelf lastig om er een uit te kiezen).

- rijd heel soepel/licht.
- makkelijk wendbaar
- nog nooit is er iets stuk gegaan.
- het onderstel past in mijn fiat punto grande en de bak of zitgedeelte gaat dan op de achterbank.
- kindje kan vooruit of naar je toe kijken in het zitgedeelte.
- ik kan de maxi cosi er zo op klikken met extra tussenstuk los te koop.
- prima voor lange mensen!
- het enige waar ik niet doorheen kon was erg los zand op t strand. verder trekt ie alle soorten terrein.
- heel stabiel, heeft nog nooit gewiebeld of gedreigd om te vallen.o.i.d.

Voor iedereen. heel veel succes met kiezen van een wagen. Probeer deze zeker eens uit in de winkel. Ik kan hem aanbevelen.

Das mooi om te weten, wij hebben hem twee weken geleden besteld! Alle dingen die je noemt waren voor ons ook belangrijk! Er waren echt veel wagens die te laag waren voor mijn man of waar hij tegen het onderstel aanschopte, heel vervelend. Ook dat hij in onze twingo past is een groot voordeel en dat je het zitje naar je toe kunt zetten. Verder zijn wij fanatieke natuurwandelaars en dan is stevigheid en wendbaarheid ook belangrijk. Voor de echt zandige wandelingen nemen we wel een draagrugzak.
Het enige wat we op internet wel vaak vonden is dat de wielen (single spoke variant) nogal kunnen gaan zwabberen of vervormen. Daar heb je dus wel garantie op, maar ik hoop dat dit probleem bij ons niet voor zal komen. Daarnaast heeft iedere wagen wel een nadeel, dus je moet toch een keuze maken!
Over vier weken krijgen wij de wagen bezorgd en dan een week of 5 later zal ons kindje (waarschijnlijk) geboren worden, dus dan kunnen we echt gaan testen!

Terug
Bovenaan