mutsy duo seat

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de mutsy duo seat. Wij hebben een zoontje van 11 maanden en ik ben 10 weken zwanger. Ik zit eraan te denken om de duo seat te kopen om straks alleen met de twee kids op pad te kunnen. We hebben dan een baby en een peuter.

Groetjes Loekie
 
Hoi,
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel een paar mensen er mee zien rijden. Volgens mij is dat goed te doen met een peuter van die leeftijd en een baby. Alleen even kijken of het achterste zitje goed plat kan voor je baby. Misschien hebben ze hem in een winkel wel liggen om te bekijken.
De duo-seat past niet in ieder onderstel van Mutsy Urban Rider. Dat zou je dan even moeten navragen.
Succes!

groetjes Marieke
 
Hoi,
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel een paar mensen er mee zien rijden. Volgens mij is dat goed te doen met een peuter van die leeftijd en een baby. Alleen even kijken of het achterste zitje goed plat kan voor je baby. Misschien hebben ze hem in een winkel wel liggen om te bekijken.
De duo-seat past niet in ieder onderstel van Mutsy Urban Rider. Dat zou je dan even moeten navragen.
Succes!

groetjes Marieke
 
Hoi hoi,

Wij hadden er ook interesse in (nu inmiddels al ruim 1,5 jaar geleden) maar toen kon er geen babynestje in omdat de stoel niet in ligstand kan... Ik weet natuurlijk niet of het inmiddels wel mogelijk is maar dat hield mij toen tegen. Ze zien er wel geweldig uit! En als je baby een maand of 7 is, zal het denk ik wel kunnen?! Ik zou het gewoon even navragen allemaal...

Succes,
Groetjes, wendy