mutsy duo seat

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de mutsy duo seat. Wij hebben een zoontje van 11 maanden en ik ben 10 weken zwanger. Ik zit eraan te denken om de duo seat te kopen om straks alleen met de twee kids op pad te kunnen. We hebben dan een baby en een peuter.

Groetjes Loekie
 
Hoi,
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel een paar mensen er mee zien rijden. Volgens mij is dat goed te doen met een peuter van die leeftijd en een baby. Alleen even kijken of het achterste zitje goed plat kan voor je baby. Misschien hebben ze hem in een winkel wel liggen om te bekijken.
De duo-seat past niet in ieder onderstel van Mutsy Urban Rider. Dat zou je dan even moeten navragen.
Succes!

groetjes Marieke
 
Hoi,
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel een paar mensen er mee zien rijden. Volgens mij is dat goed te doen met een peuter van die leeftijd en een baby. Alleen even kijken of het achterste zitje goed plat kan voor je baby. Misschien hebben ze hem in een winkel wel liggen om te bekijken.
De duo-seat past niet in ieder onderstel van Mutsy Urban Rider. Dat zou je dan even moeten navragen.
Succes!

groetjes Marieke
 
Hoi hoi,

Wij hadden er ook interesse in (nu inmiddels al ruim 1,5 jaar geleden) maar toen kon er geen babynestje in omdat de stoel niet in ligstand kan... Ik weet natuurlijk niet of het inmiddels wel mogelijk is maar dat hield mij toen tegen. Ze zien er wel geweldig uit! En als je baby een maand of 7 is, zal het denk ik wel kunnen?! Ik zou het gewoon even navragen allemaal...

Succes,
Groetjes, wendy
 
Wij hebben destijds ook voor de keuze gestaan om een duoseat te kopen of een dubbele wagen. uiteindelijk is het een dubbele wagen geworden want de duoseat kan niet plat, er is geen nestje bij te krijgen dus moet je die bij een ander merk gaan kopen. En het er is een maximaal gewicht wat de duoseat kan hebben. Ik weet niet meer hoeveel maar dat kunnen ze je wel in een winkel vertellen. Maar dat was niet veel en aangezien je er nog wel even gebruik van maakt kwamen wij hier met een snelle rekensom snel overheen.Wel jammer want nu hebben we dus twee kinderwagens!
Succes in ieder geval.
GRoetjes anne
 
Hoi,

Een vriendin van mij heeft ook een duosit van de Mutsy gebruikt. Haar dochter is vorig jaar januari geboren. Haar zoon was toen 2,5 jaar. Er bestaat een nestje waar de kleine in kan liggen. En met een klein kussentje maak je de zit zo dat hij er ook in kan. Kijk maar eens op www.mutsy.nl (als ik het goed heb). Ga wel even na of op jouw frame een duosit kan. Het kan op de modellen geleverd  vanaf  half 2003. Mijn frame is van 2002, en daarop paste hij niet. Schijnt wel een adaptor voor te zijn. Kijk ook eens of hij op marktplaats aangeboden word. Kan een hoop geld schelen.

Groetjes, Cathy
 
Terug
Bovenaan