Mutsy Icon of Nio

<p>Hallo,</p><p>Wie heeft ervaring met 1 van beide Mutsy's? Ging de winkel binnen om de Nio te bestellen en ben buitengegaan met de Icon. Nu twijfel ik of ik de juiste keuze heb gemaakt. We vinden het belangrijk dat hij geschikt is voor het bos. Ook moet het mandje onderaan stevig genoeg zijn om ons opa boomertje in te vervoeren. :) Ik zag al foto's van een hondje in de Nio. Ik ben bang dat de mand van de Icon te laag tegen de grond hangt. Nu wou ik graag eens jullie ervaringen horen.</p><p>Groetjes!</p>

Ik heb even foto opgezocht en bij die van jou lijkt het mandje inderdaad lager bij de grond te hangen dan ik bij onze nio zie. 

Wij hebben de nio. Zijn erg tevreden. Je zou ze nog eens in de winkel langs elkaar kunnen zetten om te kijken hoe het zit met de mandjes. Zeker ook rekening houden met het wandelwagen zitje. Die is lager dan de onderkant van de reiswieg (bij de nio tenminste) geen idee of je hondje er dan nog goed in past.
Wat betreft bossen. Tja. Het kan wel, maar wil je echt goed in de bossen kunnen rijden is een wagen met luchtbanden beter. En volgens mij heb je ook nog wagens met speciale banden. Dat is bij de nio beide niet. Maar zolang het een niet te ruig terrein is gaat het aardig. 

Terug
Bovenaan