Mutsy igo of joolz day2?

Hi!

Wij hebben ons vandaag verdiept in de kinderwagens. Omdat wij aan het bos wonen en allebei vrij lang zijn, waren dat onze uitgangspunten.

Nu vonden wij de mutsy igo allebei he gaaf, lekker licht ook.

Alleen de verkoopster in de prenetal had er niet echt een goed woordje voor over. Zin adviseerde ons de Joolz day2...

Ook wel Leuk, maar veel vrienden hebben deze en de mutsy sprak ons meer aan.

Iemand met ervaringen met deze twee wagens?

Heeft iemand de mutsy en wandelt wel eens op een onverharde weg?

Groetjes

Ik heb zelf de mutsy igo, deze is ons bij de babydump juist geadviseerd vanwege ons lengte verschil, en omdat wij met de kinderwagen met de honden willen wandelen over onverharde wegen..

helaas de wagen nog niet kunnen testen want de kleine meid wil zich nog niet laten zien..

Thnx Jl1994! Bijzonder dat jullie zo'n ander advies krijgen.

Ik vond het al vreemd omdat ze de wagen compleet afkraakte en aan het einde zei ze, nou het is vast ook een goede wagen maar ik laat jullie liever de joolz zien. Dat terwijl we daarvoor een verkoopster heel enthousiast zagen vertellen aan een andere klant haha. Misschien aandelen op de joolz :p..

Welke hebben jullie?

Hopelijk kunnen jullie snel met jullie kleine en de honden wandelen! Succes!

Ik kijk nog even verder en anders ga ik nog even bij een andere winkel inventariseren!

Wij hebben ook een transit, dit is ook van muts. Bevalt prima.

Mijn neef heeft ook igo ook ivm hun lengte en deze beviel ook heel goed. Joolz is ook nog eens tig keer duurder volgens mij. In mijn omgeving ook meerdere Mutsy gebruikers en heb geen minpunten. Voordeel ook juist met tweede kindje dat je de bak en buggy los van elkaar gebruikt, dit zijn twee aparte onderdelen. Bij joolz en ook buggaboo heb je een zelfde onderdeel nodig en rits je er iets af of aan.

Wij krijgen nu ons tweede kindje. Ons zoontje is 2,5 en bij lang wandelen echt nog wel in buggy. Baby kan dan bijv in draagzak en ik klik zo buggy gedeelte op de wagen.

succes met kiezen :D

Wij hebben de mutsy igo reflect dark grey, was toevallig ooknog in de aanbieding vanwege dat er net een ander model uitkwam.

alsnog was deze ook verschrikkelijk duur, maar inderdaad de joolz zijn nog duurder.

ik vond het zelf inderdaad ook heel prettig dat elk onderdeel appart is en je niet van die loshangende klipjes en ritsjes en weet ik het allemaal hebt, mooi strak en makkelijk in gebruik.

ook hebben we geen bijzonder grote auto en past deze prima in de kofferbak.

het is wel een beetje vreemd inderdaad dat ze de wagen zo afkraakte, bij de babydump was de meneer eigenlijk over alles enthousiast en liet alles ook rustig zien en legde alles uit (vooral fijn voor een kieskeurig en veeleisend iemand als ik haha)

ik zou zeggen kijk lekker op je gemak, test alles uit, loop rondjes door de winkel, wiebel, trek, duw, bots alles wat je kan (heb ik ook gedaan haha) en dan merk je ook echt wel verschil welke fijner en soepeler lopen!

succes!

Terug
Bovenaan