mutsy nio veiligheid

<p>Wij hebben sinds 2019 een mutsy nio. Sinds de 1,5 jaar dat wij de kinderenwagen gebruiken zijn er twee keer problemen geweest met de voorwielen. De voorwiel(en) vallen er tijdens het rijden af. Bij het kantelen om de kinderwagen de stoep op te laten gaan kwamen wij erachter (met kind in de wagen dus). We hebben nieuwe wielen gekregen via de verkoper, maar het is nu nogmaals gebeurd. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad? Want dan wil ik het gaan aankaarten als veiligheidsprobleem. Sowieso advies voor iedereen om te checken of de wielen nog wel goed vastzitten!!  Bij ons is steeds het probleem dat het systeem waarmee je de wielen aan het frame klikt vast zit en daardoor niet meer vastgeklikt kan worden. (er zit een druk knop op).  b</p>
 
Ik heb één keer gehad dat er zand in het 'klik' systeem zat en dat hij daardoor niet meer vastgeklikt kon worden. Dit was opgelost door wat water er overheen te gieten. Verder nooit problemen mee gehad, maar ik haal ook nooit de wielen eraf..
 
Geen problemen gelukkig.. Ik ben elke dag nog heel blij met mijn wagen. In en uit de auto. Wielen erop en eraf, inklappen en uitklappen, ligbak en zit omdraaien.. de wagen word intensief gebruikt.

Vervelend voor je! Een nieuw onderstel vragen.
 
Wij hebben die probleem nu ook voor de tweede keer! De knop zit dan helemaal vast, waardoor het wiel niet vastklikt. Wij krijgen ook nieuwe wielen maar dat lost het probleem ook maar tijdelijk op.
 
Hier ook gehad een jaar geleden, gister gecheckt maar deze lijkt nu ook vast te lopen inderdaad. Wel gek dat het lijkt hierboven alsof het of niet gebeurd of vaker. Zou het aan een productiefout liggen? 


Wij halen de wielen er overigens ook nooit af en toen viel opeens het wiel er tijdens het rijden af.. 
 
Terug
Bovenaan