Mutsy single spoke 4 rider

Gisteren zijn we wezen kijken naar een kinderwagen en heel wat wagens geprobeert in de winkel. Zijn uiteindelijk gegaan voor de Mutsy sinle spoke 4 rider. Wie heeft er ervaring met deze wagen  of andere wagens van Mutsy.
Hoor het graag.

groetjes kim83

Hoi,
Wij hebben sinds een paar maanden een Mutsy urban rider. Ik gebruik hem vast voor onze dochter van 1 1/2. Straks komt er een duosit op. Ik vind het een heerlijke wagen. Lekker stevig. Wij hadden daarvoor een chicco, die was nu redelijk versleten na 3 kinderen. Die is wel veel lichter, maar deze vind ik lekkerder lopen. Onze dochter zit er graag in.

Francien (30 wkn. zwanger van de 6e)

Hoi Kim83,
Wij hebben een Mutsy Outdoor, gekocht in de zomer van 2001, voor onze dochter, inmiddels 5,5 jaar.Het was de laatste (volgens mij) driewieler van Mutsy, zie ze niet meer in nieuwe vorm...Deze was destijds het nieuwe model, voor het eerst met vering.
Super kar geweest, voor  nummertje 2 ook nog perfect.Nu nummertje 3 in aantocht is blijkt de wandelwagen-inzet aan de zijkanten wat gescheurd te zijn, door het gewicht van de kids.Vind ik jammer, want zo'n nieuwe inzet kan je nooit meer passend bijkopen.Maar als ik nu op straat naar Mutsy wagens kijk, zie ik dat die van heel ander materiaal zijn gemaakt.Veel steviger.
De reiswieg is nog perfect.Dus koop straks pas weer een nieuwe, iets voordat de kleine uit de reiswieg is gegroeid, hoef ik alleen maar een wandelwagen aan te schaffen...
Verders vind ik de Mutsy een stevige wagen voor op het strand en bos en dergelijke,  zonder van die idiote hippe kleine wieltjes voor.
Succes met je wagen!
Groet Missmama(13wkn)

Ik heb dezelfde in lime groen met alles erop en eraan, tot nu toe ziet alles er goed uit, lekker wendbaar...

Maar het echt testen gaat pas in als ik bevallen ben (als het goed is deze week!!)

Wij gebruiken de Mutsy single spoke 4 rider nu 4 maanden en zijn er super tevreden over. Makkelijk in en uit te klappen en hij rijdt lekker. De wagen lijkt misschien wat breedt en groot maar dat valt reuzemee. Doordat de zwenkwielen voor recht onder het voetenplankje zitten ipv ervoor zoals bij een driewieler kun je op de plaats rondgaan.

De wagen is niet goedkoop, maar erg functioneel. En natuurlijk luchtbanden wat in een stad met veel kinderkopjes en onregelmatige straten erg prettig is.

Succes met uitzoeken.

Terug
Bovenaan