Mutsy Urban Rider - graag jullie mening!

Hallo!

Wij verhuizen binnenkort naar Nederland en zijn nu al vast op zoek naar een kinderwagen. Nu zag ik op marktplaats een Mutsy Urban Rider. Wie heeft deze, en belangrijk: wat vinden jullie ervan?

Is de duwstang in hoogte verstelbaar (hij lijkt altijd zo hoog..)??
Is het een grote reiswieg? Ik had voor mn eerste kind eentje waar hij maar 3 maand in kon..

Andere suggesties zijn ook welkom! Belangrijk is dat het een combi is, met een grote reiswieg.

Alvast bedankt!

groeten Jedi

hoi hoi,

hier hebben we een mutsy en die bevalt ons prima!! Onze kleine kon 4,5 maanden in de reisweg.. Voordeel vind ik dat de ruggesteun van de wandelwagen erg plat kan. en je kunt de kleine naar je toe laten kijken en van je af.. ik heb het model "single spoke" erg wendbaar..
Wel een beetje een nadeel is dat de wagen niet heel klein opgevouwen kan worden..

Succes met je keuze

hallo,

Ook ik heb de mutsy urban rider. Ik ben erg tevreden over deze wagen, de kleine heeft er tot een maand of 4 in gelegen maar kan wel langer als je kindje niet zolang is als de mijne hahahahaha.   De stang is in hoogte verstelbaarf wat erg handig is!!. Ook kun je later als je kindje in de andere zit zit het kindje naar je toe laten kijken en kun je hem later als ie wat ouder is omdraaien. Ik heb er eentje met zwenkwielen wat ik ook erg handig vind. Al met al is dit een prima kinderwagen. Alleen is ie imngeklapt nogla groot, je kunt wel evt de wielen eraf halen maar dat doe ik nooit. Ik wens je veel succes bij je keus.

groetjes rennie

Wij hebben de single spoke, we hebben ook eerst naar de urban rider gekeken maar omdat de single spoke wat wendbaarder is en dus makkelijker met het openbaar vervoer (papa heeft geen rijbewijs, mama wel) hebben we voor deze wagen gekozen, vind dat hij wel heel plat kan opvouwen hij blijft alleen wat breder toch heb ik geen probleem om hem in mijn fiat punto te krijgen en dan hoeven de wielen er niet af! Erg lekkere wagen ook in het bos en zo!

Terug
Bovenaan