Ja Loentje, zeker, wat lief dat je het vraagt.
Ik heb even rustig kunnen uitleggen wat er was en ze nam alle tijd (ze had al toegegeven dat ze een beetje fout zat). Het was echt gewoon afscheiding, maar dan met nog iets, nl sperma...Ja ik weet het, lekker verhaal, maar na wat ze me allemaal vroeg zijn we tot de conlusie gekomen dat het nix anders kan zijn. Het schijnt dus dat sperma in reactie met vaginaal vocht een nogal waterig goedje wordt. Normaal ben ik erg poetserig down under, maar dit keer was ik meteen in slaap gevallen (net een vent haha) en heb ik er ook niet echt meer bij stil gestaan de volgende ochtend. En dat vocht heeft zich goed verstopt, want ik was al een poosje wakker toen het gebeurde.
Weer een genant verhaal rijker dus...
Maar ik heb met mijn vk afgesproken dat als ik ooit nog ergens mee zat m.b.t. haar gedrag of manier van handelen, dat ik dat dan zou melden en zij zou zeggen wanneer ze aan het "bevallen" is. Ik moet het toch ook met haar doen (duopraktijk) en er is 50% kans dat zij mijn bevalling moet doen, en dat moet wel iemand zijn met wie je kunt, anders heeft het natuurlijk geen zin. Maar met mij is alles prima, alleen ben ik wel nog steeds bezorgt omdat ik de baby niet consequent voel, soms ga ik echt twijfelen of het wel de baby is. Ik heb een voorliggende placenta, waardoor ik die kleine alleen van onder en een beetje aan de zijkant voel. Niet fijn, die bevestiging heb ik toch echt nodig. Lang antwoord weer...
Dag lieve Loentje! Alles ook goed met jou + speciale bagage?
Grtz Muty