Muty

Ja Loentje, zeker, wat lief dat je het vraagt.
Ik heb even rustig kunnen uitleggen wat er was en ze nam alle tijd (ze had al toegegeven dat ze een beetje fout zat). Het was echt gewoon afscheiding, maar dan met nog iets, nl sperma...Ja ik weet het, lekker verhaal, maar na wat ze me allemaal vroeg zijn we tot de conlusie gekomen dat het nix anders kan zijn. Het schijnt dus dat sperma in reactie met vaginaal vocht een nogal waterig goedje wordt. Normaal ben ik erg poetserig down under, maar dit keer was ik meteen in slaap gevallen (net een vent haha) en heb ik er ook niet echt meer bij stil gestaan de volgende ochtend. En dat vocht heeft zich goed verstopt, want ik was al een poosje wakker toen het gebeurde.
Weer een genant verhaal rijker dus...
Maar ik heb met mijn vk afgesproken dat als ik ooit nog ergens mee zat m.b.t. haar gedrag of manier van handelen, dat ik dat dan zou melden en zij zou zeggen wanneer ze aan het "bevallen" is. Ik moet het toch ook met haar doen (duopraktijk) en er is 50% kans dat zij mijn bevalling moet doen, en dat moet wel iemand zijn met wie je kunt, anders heeft het natuurlijk geen zin. Maar met mij is alles prima, alleen ben ik wel nog steeds bezorgt omdat ik de baby niet consequent voel, soms ga ik echt twijfelen of het wel de baby is. Ik heb een voorliggende placenta, waardoor ik die kleine alleen van onder en een beetje aan de zijkant voel. Niet fijn, die bevestiging heb ik toch echt nodig. Lang antwoord weer...

Dag lieve Loentje! Alles ook goed met jou + speciale bagage?
Grtz Muty
 
Aaaahh, dat verklaart een hoop. Klinkt wel logisch ja. Weet je, misschien iets heel raars en enigszins ongepasts, maar ik twijfel soms een beetje aan de normaalheid van mijn anatomie daar beneden. Van vriendinnen hoor ik altijd dat het sperma eruit loopt als ze nadien naar het toilet gaan (waardoor ze met samengeknepen benen moeten rennen), ik haal dat niet eens. Maakt niet uit welk standje, mijn vriend moet altijd rennen om een handdoek om grote plekken op het bed te voorkomen want bij mij komt het er echt onmiddellijk weer uit. Heb ook altijd gedacht dat ik wel rare toeren zou moeten uithalen om zwanger te raken, maar dat blijkt nog mee te vallen, hehe. Blijkbaar blijft er toch genoeg hangen. Hoe dan ook, als er iets niet normaal is bij mij zal dat snel genoeg geconstateerd worden bij een inwendig onderzoek.
We dwalen af. Met mij gaat het prima, ik heb gisteren mijn baby zien bewegen! Hij/zij was heel erg druk en actief en ik zat zo'n beetje naar mijn buik te staren, en toen hij heel hard schopte zag ik er echt zo'n voetje uitkomen, plok plok plok. Ziet er héél bizar uit, een beetje horrorfilm-achtig, of er elk moment een alien uit kan komen. Maar dan minder eng.
Ook weer een lang antwoord, maar ach. Heb je weer wat te lezen.
 
Loentje:
Je anatomie is wel in orde hoor :) Globaal is het daar beneden bij alle vrouwen wel hetzelfde, maar lengtes en richtingen kunnen onderling wel wat verschillen. Bij mij is het ook altijd even uitkijken waar we gaan liggen, zodat geen van beiden op een natte plek hoeven te liggen (als het wat meer gepland is, doe ik er vaak een handdoek onder, maar bij spontane acties ... tja).

Muty:
jij bent toch ong. 16 weken zwanger? Is nog vrij vroeg voor het voelen van je kindje hoor. 't Is wel vervelend dat je 't nog niet zo overtuigend voelt, maar dat komt echt nog wel. Ik ben nu 21 wk zw met aan de voorkant liggende placenta, en begin 't nu dagelijks te voelen (en dan nog niet de hele dag door, maar zo af en toe, vooral 's avonds als ik rustig lig of zit).
 
Ik zit nu op 28 weken met de placenta aan de voorkant. Ik voel best veel hoor. Soms ben ik wel eens blij met dat extra buffertje; dan vind ik dat eigenlijk wel genoeg voel al, ook aan de voorkant!
Maar het is wel een erg grappig gevoel die schoppen (nu mag hij/zij me nog schoppen, straks natuurlijk niet meer, haha).
 
Terug
Bovenaan