Muurschildering/ Rolgordijn

Hai,

wij willen op de kinderkamer graag een muurschildering. Nu had ik iemand gevonden maar zij kan alleen terecht na de bevalling. Wie weer er iemand die muurschilderingen kan maken voor op de kinderkamer? Weet iemand ook waar ik leuke rolgordijnen kan kopen voor de kinderkamer. Het gaat om een schuin raam. Een rolgordijn met een leuk design? Alvast bedankt
 
Hallo,

Ik heb een twee maanden geleden een muurschildering laten maken voor de babykamer. Je moet eens kijken op de volgende site: http://home.zonnet.nl/muurschilderingen/ Ze heet Diana Saarloos en woont in Haarlem. Reizen is geen probleem.
Als je naar voorbeelden gaat is die bambi diegene die ik heb laten maken. Ze is echt hartstikke goed en niet duur. Succes. Vera uit Haarlem.
 
Kijk eens op www.dedecoratieschilder.nl
Er staan een paar voorbeelden van kinderkamers, maar die zijn vooral met veel kleuren. Ik weet dat deze schilder ook veel muurschilderingen doet. Voorbeelden daarvan zie je ook op de site. Zelf heb ik een "Finding Nemo kamer" en goede ervaringen met de schilder.

Groeten Kim
 
Ik weet er ook nog twee in de omgeving Hoorn-Enkhuizen (N-H).
De ene kan prachtige Disney dingen maken en wat meer abstractere dingen de andere is meer van de ouderwetse bos-tafreeltjes (met konijntjes/hertjes/kaboutertjes e.d.) en jaren 50 design.
Ik heb alleen van beide geen web-adres met voorbeelden ofzo, ik kan je wel hun email en/of telefoonummer geven.
Laat je email maar achter als je interesse hebt.

Groet
Plonie
(ze zijn allebei echt heel goed en serieus met muurschilderingen bezig)
 
Terug
Bovenaan