Muziek aan bij het inslapen

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wij hadden al eens gehoord van het idee om als Thomas onrustig is en niet lekker wil gaan slapen, muziek aan te zetten op zijn kamer. Nu kwam daar steeds niet van om dat te organiseren. Ik wilde boxjes aan m'n diskman doen en was m'n boxjes kwijt. Nu hebben we dus maar even nieuwe gehaald (7 euro) en sinds vandaag is er muziek op de kamer van Thomas en het werkt dus perfect. De CD (panfluit) staat heel zachtjes en Thomas gaat er lekker naar luisteren en is vervolgens vertrokken. Dus als er nog mensen om tips verlegen zitten rond het inslapen dan is dit er zeker eentje.

Groetjes Ida

Dat is idd wel een goede tip. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen; ik kan zelf ook helemaal weg zakken als ik naar rustige muziek luister.
Tot nu toe slaapt Chloë vrij rustig in, maar ik ga hem zeker onthouden, je weet maar nooit.
Sil

(ff tussen haakjes Sil27; Metallica valt niet in de categorie "rustig" he!?!)  

Wij hebben al sinds Lara d'r eerste weekjes de discman met boxjes aangesloten staan, met de cd van Woezel en Pip. We nemen de discman + cd ook vrijwel altijd mee als ze ergens anders moet slapen. Geeft hopelijk toch een beetje een geruster gevoel voor haar; ze moet de cd inmiddels van haver tot gort kennen. Maar dat is wat die kleintjes prettig vinden, nietwaar?

quote: Jacoline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 22:30:17'));

Zou ze daar niet van gaan slapen dan?
Ligt ze eerder te head-bangen in bed...
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2007 10:16:17'));

quote: Jacoline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2007 22:30:17'));

Zou ze daar niet van gaan slapen dan?
Ligt ze eerder te head-bangen in bed...
Sil

Nou, ik moet eerlijk zeggen; ikzelf val altijd supersnel in slaap bij Metallica en Rammstein. Door de strakke "eentonige" drumsound ben ik echt zo weg...
Dus misschien werkt het voor Chloe ook wel!

Jacoline.

Hoi hoi

Ja ik doe het ook wel eens.
Vooral toen kas nog kleiner was en wat meer moeite had met slapen vooral s'middags.
Werkte inderdaad perfest.
Nu is het eigenlijk nooit meer nodig, heel af en toe maar.

Groetjes Judith

Ik wordt zelf ook altijd rustig bij metallica, maar dan wel liedjes als   "The unforgiven" en "one" enz. Dus toch de iets rustigere nummers.
Ik heb het in allebei mijn zs gedraaid en toen de meiden net geboren waren, werden ze ook erg rustig van deze muziek.
Sil

hahaha, van panluit muziek zou ik dus écht niet kunnen slapen.. hahaha, zou er echt hyper van worden
B'Elanna heeft soms alleen een muziekje van haar (valse)tiamomuis, haha die is écht vals.. met het deuntje van it's a small world after all (ten minste, daar moet het op lijken..lol)

Hier alleen maar metal-heads, en dus de soft-rock ook om lekker mellow van te worden.
Van Umbilical wordt ze rustig, maar daar ben ik tijdens mijn zwangerschap ook vaak bij optredens van geweest.. ze is ook superverliefd op de zanger als hij op visite is en voor haar gaat zingen

Terug
Bovenaan