Muziek luisteren met je baby

Hoi dames,

Ik heb vandaag iets leuk ondekt. De baby was namelijk weer eens druk aan t schoppen toen ik op het idee kwam om een rustig muziekje voor hem op te zetten. Daar reageerde hij meteen op, mijn hele buik schudden en bewoog aan alle kanten :). Als ik dan rustig op zoek ging naar een andere liedje was hij stil, maar zodra ik weer iet op zetten begon hij weer, echt geweldig! Hopelijk vind hij t ook echt leuk, want dat weet je met zulke natuurlijk niet echt.

Groetjes

Gaaf! Je kan ook een koptelefoon op je buik zetten voor extra effect. Als je dat in de laatste maand doet met een slaapliedje is de kans groot dat je kleintje rustig wordt van dat muziekje als het is geboren.

Dat is inderdaad zo leuk!!
Wij doen het iedere avond met de mobile (zo een trekding met geluid ;-) op mijn buik.
In de hoop dat als de baby dit later hoort, ze daar dan op reageert.

Hihi, grappig :d. Dat had ik gister ook in de auto. We waren een muziekzender aan het zoeken en toen bleven we ff hangen bij klassieke muziek. Daar reageerde de baby gelijk op, dus we lieten de zender maar opstaan :D

Ons kleintje reageert al vanaf 18 weken op het muziekkonijntje wat we voor dr gekocht hebben. Zo grappig. Wanneer ik haar wat rustig vind hoef ik het muziekje maar op mijn buik te zetten en er komt beweging. Net zoals wanneer ik in de auto muziek aan het en aan het meezingen ben...haha...draait ze met dr billen alle kanten op. Idd de vraag of ze het leuk vindt of juist helemaal niet...

Terug
Bovenaan