Muziek mobiel/box gebruik

<p>Onze kleine meid gaat steeds meer om zich heen kijken en de wereld om haar heen ontdekken. Ik heb vanmiddag de box in orde gemaakt, aangezien ze na haar fles niet altijd meer direct in slaap valt :)</p><p>We hebben een muziek mobiel (niet nieuw) en een speeltje met een ingebouwd muziekdoosje cadeau gekregen. Ik moet eerlijk zeggen dat beide nogal deprimerend zijn (haha). Op internet kom ik de leukste mobiels tegen, echter geen idee hoe de muziek zal zijn. Smaken verschillen immers... Iemand een tip voor een mobiel met een vrolijk en ontspannen muziekje?</p><p>Daarnaast vraag ik mij af wat te doen als ze eenmaal aan haar box gewend daar inslaap valt. Laten liggen of in haar bedje leggen? We wonen nogal klein. Haar bedje staat in de andere kamer op zo’n 8 meter afstand... het is geen verre loop om haar over te plaatsen.</p>

Hoi, 
Ik heb de woezel en pip mobile, dat vond ik een leuk rustgevend muziekje. En ze hebben ook knuffeltjes daarvan met hetzelfde muziekje.  Die had ik tijdens de zwangerschap al steeds op mijn buik, maar zijn ook makkelijk mee te nemen.
Wat betreft slapen in de box, ik zou zeggen, lekker laten liggen :)

Ik heb de tiny love muziekmobiel, deze kan ook draaien zonder geluid. Als je op YouTube zoekt naar 'tiny love muziekmobiel' is het de bovenste. Kan je ook de muziekjes horen.
En ik zou er dan ook lekker in de box laten liggen.

Ik heb een muziekmobiel van little dutch! Ben er tevreden over. Ik leg mn dochter wel in bed als ze moe wordt omdat dit gewoon het ritueel is om te gaan slapen. Zo leert ze uiteindelijk dat wanneer ze boven op haar kamer is dat ze dan moet gaan slapen. Box is naar mijn mening ook meer voor spelen dan slapen. Maar  mijn dochter is dacht ik ook wat ouder (11 weken). De eerste weken sliep ze ook beneden in de box omdat ik haar toen te klein/jong vond en ik het niet fijn vond dat ze toen al boven lag. Uiteindelijk slaapt ze vanaf 7 weken op dr eigen kamer 

Ik heb een muziek mobiel van baby's only. Super fijn en ik vind het er mooi uitzien bij ons huis. 
Mijn zoon is een slechte slaper(8wkn), 'speelt'  vaak na de fles even in de box kijkt rond en af en toe de muziek aan. Als hij in de box in slaapt valt dan ga ik hem niet verplaatsen want dan wordt hij wakker. Wel heb ik een vast ritme wanneer hij wel in zijn bedje slaapt dan slaapt hij 2/3u achter elkaar overdag en in de box vaak maar een half uur/uur

Hoi,
Ik heb een muziekmobiel, volgens mij van tiny love, waar je zelf nummers op kan zetten. Werkt als mp3/4. Er staan standaard 8 klassieke nummers op. Heb er woezel en pip liedjes op gezet en paar lullabies. 
Mijn dochter liet ik ook wel eens liggen in de box. Als ze ze daar lekker ligt te slapen.
Grtjs nvn

Wist je dat je ook losse muziek doosjes kunt kopen voor aan t mobiel.  Inieder geval als je met zo'n witte stang hebt waar t doosje met een haakje los kan. 

Terug
Bovenaan