Muziek

Hoi, ik lees op het internet dat het goed is om muziek te draaien tijdens de zwangerschap. Ik ben nu 24 weekjes zwanger dus hij zou het moeten kunnen horen.
Mijn vraag is: welke muziek zetten jullie aan voor je baby?
 
Muziek uit mijn jeugd waar ik heel blij van werd en fijne herinneringen opriep. Happy mom is happy baby. :) 
Happy hard core, ouderwetse hip hop, destiny's child, Queen, Michael Jackson enz enz
 
Alle muziek waar ik zelf blij van werd, m’n man en ik hebben er speciaal een playlist voor gemaakt waar we af en toe wat nieuwe nummers indropten. Daar heb ik later de rustige nummers uitgefilterd en tijdens het opvangen van de weeen opgezet ?
 
Ik heb zelf een afspeellijst in Spotify gemaakt van allerlei nummers waar ik rustig van word. Deze zet ik niet hard op maar ik zing er vaak bij mee zodat de baby het kan horen. Dezelfde nummers kan ik dan straks gebruiken als troost of slaapliedjes. 
 
Ik werk demente en zong daar vaak kinderliedjes, toen ik zwanger was. Toen mini geboren werd een we er niet stil kregen begin ik te zingen en stil was ze. Ze is nu ruim 1,5 en houd erg van muziek en dansen en sinds kort ook zingen.
 
Terug
Bovenaan