Muziek

A

Anoniem

Guest
Word jullie kindje ook rustig van bepaalde muziek?
Als wij in de auto zitten en Elsa gaat huilen, dan is ze stil zodra wij de cd van Jan Smit opzetten. Hebben jullie kindjes ook zoiets?

Groetjes vlindertjes

bij ons is het net anders als er muziek aan staat gaat ze "dansen" wiebelen op haar kontje of als ze staat zachtjes door haar knietjes zakken.
wat ze ook nog wel eens doet is mee "zingen" lalalalalalalalalala
"wanna be a popstar" in een dopje hahahahaha

groetjes danielle

Hier is het ook andersom! Muziek= dansen, wiebelen op het kontje, heen en weer wiebelen  en dan gaat ze van die "klik/smak" geluidjes maken met haar tong! Whahaha zo leuk!

Hier ook een booty shaker!!! hahaha! Zodra ze muziek hoort kan ze niet meer stilzitten! zo lief....
Enne Toch knap van dr dat ze niet nog harder gaat huilen als ze Jan Smit hoort hahaha....

xxx

Elsa gaat ook wel dansen op muziek, maar in de auto word ze van Jan Smit rustig. Als ik thuis muziek aan heb staan gaat ze idd ook "dansen".

quote: vlindertjes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2007 15:57:39'));

Elsa gaat ook wel dansen op muziek, maar in de auto word ze van Jan Smit rustig. Als ik thuis muziek aan heb staan gaat ze idd ook "dansen".

Misschien denkt ze "als ik nu niet ga dansen, maar stil blijf zitten, dan zet mama misschien wel andere muziek op."
Geintje hoor!

Hier meestal ook wel dansen, ze werd altijd wel rustig als ik een bpaald nummer van Metallica draaide, die ik in de zs ook draaide. Maar nu gaat ze daar ook op dansen.
Sil

Thomas wordt er juist rustig van als ik zelf een liedje ga zingen. Hij vind het blijkbaar niet erg dat het eigenlijk hartstikke fals is.

Eline wordt ook rustig als er een liedje voor haar gezongen wordt en gaat ook wiebelen, ha,ha! Voetjes gaan op en neer en ze klapt in haar handjes. Muziek op de radio stoort ze haar niet aan, alleen zelfgezongen liedjes zijn goed genoeg.

Terug
Bovenaan