Muziekje aan voor het slapen

<p>Hallo dames, </p><p>Mijn dochter van 9 maanden valt in de avond heel moeilijk in slaap. Ik heb van alles geprobeerd maar het liefst valt ze in slaap als ik nog borstvoeding geef, en dat ik haar daarna rustig in bed leg. Maar ik ben borstvoeding aan het afbouwen en wil daar ook graag mee stoppen. En al ik haar zonder borst te geven in bed leg, krijst ze de boel bij elkaar. En dan houdt ze lang vol.</p><p>Nu merk ik dat mn dochter gek is van muziek. En ik zit te denken om een babyprojector te plaatsen in haar kamer, waarbij er muziek wordt afgespeeld en bewegende projecties is te zien. En die gaat dan na een bepaalde tijd uit.</p><p>Zijn er ouders die hiermee ervaring hebben? Die zoiets ook in de kamer hebben geplaatst zodat kind beter in slaap kan vallen? Ik ben juist bang dat mn dochter er juist onrustig van wordt ofzo.</p><p>Hoor graag of het een goed idee is of niet!☺️</p>
 
Hallo
onze zoon van 11 maanden heeft altijd een muziekje aan dat zit op de babyfoon gaat altijd goed slaapt dan binnen een kwartier wanneer die goed slaapt zetten we het muziekje uit en hij slaapt gewoon door tot volgende ochtend 
 
Nu heb ik een babyfoon zonder muziek. En ik wil dus iets kopen waar je muziek mee kan afspelen, en daarbij zit verlichting waarbij bewegende dingen te zien zijn. Ben alleen bang dat het door licht in haar kamer ze juist onrustig zal gaan slapen. Of misschien iets kopen waar alleen muziek te spelen is?? 
 
Dus eigenlijk is mijn vraag of wat licht met bewegende patroontjes niet te veel afleiding is voor een baby van 9 maanden om mee te slapen☺️ die dan vervolgens na een tijdje weer automatisch uit gaat.. 
 
Bij ons werkte zo’n projector averechts: inderdaad veel te veel prikkels... Zou je de borst niet kunnen vervangen door een fles? Wij geven ons zoontje (bijna 2) nog steeds iedere avond een fles melk voor het slapen gaan, gaan we samen even op bed liggen, beetje kroelen, fles drinken, tanden poetsen en naar bed. Werkt bij ons heel goed om de dag ‘af te bouwen’.. Niet helemaal wat je vraagt dus, maar misschien kun je er iets mee ?
 
Bedankt voor je reactie! Maar fles op de kamer en daarna op bed leggen ook al geprobeerd. Bij de een werkt zo'n projector wel en bij de ander idd te veel prikkels.. Misschien gewoon maar uitproberen dan, marja wil het ook niet voor niks kopen?
 
Wij hebben op onze babyfoon een muziekje, maar ook projector op het plafond. Onze zoon wordt heel rustig van de projector, dus bij ons werkt het heel goed. 
Wat eventueel ook nog een optie is. Wij hebben ook een knuffel met een muziekdoosje erin en je kunt dan kiezen voor een liedje, een hartslag of het geluid van regen. Die werkt ook heel goed bij onze zoon. Die knuffel is van Flow Amsterdam
 
Terug
Bovenaan