muziekmobiel met licht (projector)

A

Anoniem

Guest
Snappen jullie hem?
Ik ben op zoek naar mensen met ervaringen met zo'n mobiel.. Die diertjes ofzo van licht achterlaat op muur en / of plafond. Volgens mij is er nu ook pas een van fisher price.
Dus wie heeft die 1, wat kostte hij ongeveer en wat zijn jullie ervaringen.
Want nog steeds slaapt Tyche niet goed dus misschien is dat iets???
Alvast bedankt,

Liefs Kirsten mv Tyche

hoi hoi,

wij hebben er een kado gekregen van de kraamvisite. hij is van alecto en kostte volgens mij rond de 50 euro.
wat ik persoonlijk nogal duur vond voor dat ding.

Lieve heeft er tot nu toe nog nauwelijks iets mee gedaan. wij dachten ook dat het een uitkomst was toen ze zo slecht sliep, maar niks is minder waar in ons geval.

de figuurtjes op het plafond of wand interesseren haar misschien 1 minuut, en daarna is de aandacht voorbij.. helaas voor ons dus geen succes, maar ik ben ook wel benieuwd naar andere ervaringen?

groetjes,
Mo22 mv Lieve

Hoi Hoi,

Ik heb zelf de muziekmobiel met licht van winnie the pooh.
Er zitten drie verschillende geluidjes op en hij geeft licht ik gebruik hem iedere avond na het liedje wat ongeveer een minuut of 8 duurt gaat het lichtje ook uit.
Hij kost bij de intertoys € 40,- maar ik moet zeggen hier heeft hij wel heel veel plezier van.

Ik zal even een plaatje bij voegen zodat je een idee ervan heb.

Een beetje erg groot maar ik weet niet hoe het anders moet hahaha.
hoop dat je er wat aan heb.

Groetjes Pam mv Stephan

Wij hebben ook zo'n projector van Fisher Price. Hij lijkt een beetje op een schijnwerper en je kan er verschillende plaatjes in stoppen en je kan kiezen tussen een liedje, water geklater, hartkloppingen en nog wat.

Finn vond het geweldig maar aangezien dat ding batterijen VREET moet ie het ff zonder doen. Snap echt niet waarom er geen stekker aan dat ding zit.

Of het de oplossing voor jullie probleem is weet ik niet. Toen Finn in zijn slaapdipje zat hielp dat ding ook niet.

Succes!

Tessie

Julian heeft een nachtlampje op zijn kamer die steeds van kleur veranderd. Gekocht bij de Kijkshop voor 5 euro. Het is geen antwoord op je vraag, maar ik toen ik op zoek was naar iets vond ik 5 euro een veel betere optie dan 50, want in beide gevallen wist ik niet of en hoe het zou werken. Deze is lekker rustgevend, Julian slaapt er prima mee en ik vind het fijn dat de kamer enigzins verlicht is als ik snachts naar hem toe moet. Ik hoef dan geen extra licht aan te doen. Wat mij betreft een aanrader!

Je ziet nu niet hoe hij van kleur veranderd, misschien kunnen ze dat in de winkel wel even laten zien.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Lorenzo heeft ook de mobiel van winnie de pooh
en hij vindt hem geweldig
je kunt uit verschillende functies
of alleen muziek of alleen de lamp mobiel wel of niet laten draaien
of alles tegelijk

Groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan