muziekmobiel

Leuk hoor zo'n muziekmobiel aan de box. Ik zing al dagen dat melodietje. Aniek vindt het geweldig om naar te kijken, echt een grote lach op haar gezicht, totdat die stopt. Dan begint ze te huilen, te schreeuwen, totdat ik hem weer aan zet! haha

Niet echt een vraag, maar wou dit met jullie delen;)

Hier valt alles in de smaak waar muziek uit komt haha. Ze heeft sinds van de week ook vriendschap gesloten met ernie (babygym) en nu heb ik dus een zingende ernie en ze vind t geweldig. Hele verhalen heeft ze tegen dat ding en lacht zich rot haha zo leuk om te zien. Ze is bijna 12 weken.

xx

Hier ook een dame die dol is op het mobiel haha! Ze kan wel een half uur in de box liggen kijken en maar lachen en ''kletsen'' tegen de beestjes, zo lief!!
Ook op schoot is ze steeds aan het lachen en kletsen.

Liefs ciomama

Aniek is bijna 8 weken. het gaat haar niet om de muziek maar om de beweging, dat ie rond draait. Het is zo leuk om te zien:) met een kwartier is ze er klaar mee dan wil ze naar bed...

hoi hier ook, maar al vanaf 4 a 5 weken vond hij de mobiel fantastische. eerst zat hij in het wippertje er naar te kijken (was dichterbij) en nu ligt hij in de box en vind het geweldig. speeltjes voor zijn gezicht houden, reageert hij nog niet op.
oja muziek vind hij ook het einde. heb muziek gedownload en dat spelen we af ( voor 0 tot 4 jaar) dansen in bed doet hij.
als je de muziek ook wilt, mijn email is yg.rotmans@quicknet.nl

x

Terug
Bovenaan