muziekstoel van Fisher Price

A

Anoniem

Guest

Hey meiden,

Heb ik al die tijd gewacht met het kopen van de muziekstoel van FP omdat ik er gewoon geen plek meer voor had, nu is de box weg en heb ik dus weer een plekkie vrij, is dat ding overal uitverkocht en niet meer leverbaar!
Weet iemand van jullie nog een adresje waar hij wel te koop is? Ik hou me aanbevolen!

Groetjes van Cissy

Hoi Cissy!!

Marktplaats staat er vol mee...of wil je echt een nieuwe?

gr jen

Hoi, Thijs heeft hem dubbel gekregen met zijn verjaardag. Dus als je een nieuwe zou willen, ik heb hem liggen in orgineel dichte doos. Er is € 34,99 voor betaald, en ik heb de bon ook nog. Bij Bart Smit koste hij 49,-- als ik het goed heb.Had hem op marktplaats gezet, en was ook verkocht, maar die goeie man in nooit gekomen, dus ik moet hem er nog maar eens opzetten Als je interesse hebt, hoor ik het wel Groetjes Wendy

Bij Top1toys staan ze nog in grote getale, 24,99. Zit mss ook bij jou in de buurt en anders kan ik er wel 1 meenemen als je naar de Forumdag in Houten komt? Zit hier 2 min rijden vandaan en daar stonden er maandag nog zat...Laat maar horen.
groetjes, Rianne

Hoi hoi,

Hier staan ze ook nog volop voor €25. Woon in Bergambacht, weet niet of het erg uit de route is?

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan