MvM geweest..

Lieve meiden,

Net een dame van moeders voor moeders geweest en ik ga vanaf volgende week mee doen!! Ben zo blij dat ik me heb aangemeld, kreeg zelfs nog een leuk presentje! Ze deed ook nog even een zw.testje en het blijft toch leuk om die 2 knal strepen te zien staan! :)

Wil jullie ook vragen je erin te verdiepen want de dame zei: "Er is nu bijna helemaal geen Pregnyl meer"..... Nou, het is toch vreselijk als stellen door een tekort aan Pregnyl gewoon niet zwanger kunnen worden en het is in mijn ogen een kleine moeite.

De flessen worden elke week voor de deur opgehaald en er worden weer keurig nieuwe (lege) flessen neergezet.

Liefs Lynn.

HAhahaha, ik plaats net ook een bericht hierover!!!

Grappig!

Maar wel heel belangrijk, dat zie ik ook in!!!

Zal met alle plezier in die dingen plassen, voor andere vrouwen te helpen!

Liefs

Hoi Lynn,

Goed dat je mee doet. Ik weet dat er een enorm te kort is aan Pregnyl. Ik heb bij mijn eerste mee gedaan. Ik vond het een vies karwei, maar ach het is voor een goed doel. Ik mag helaas sinds de bevalling van de eerste echter niet meer meedoen. Ik heb namelijk een bloedtransfusie gehad en dan mag het niet werd mij verteld door MvM.

Succes ermee en ik hoop dat er veel dames mee gaan doen.

@Essie, dan mag je indd niet meer mee doen maar wel heel goed dat je de eerste keer hebt mee gedaan hoor! Ik moest net ook al die vragen invullen en als je ook maar 1 vraag beantwoord met: JA dan mag je al niet meer mee doen.....

Weet je, ik heb zelf geen Pregnyl hoeven te gebruiken maar wij hebben wel 2 jaar op ons wondertje moeten wachten en in de medisch molen (IUI) dus ik doe graag mee!

Terug
Bovenaan