MvM

Hoi meiden,

Ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders omdat ik mede door dit forum weet hoe blij ze zijn als je daaraan mee doet.

Donderdag heb ik een afspraak.... Ben benieuwd!

Zijn er meer meiden die meedoen of bij een eerder kindje meegedaan hebben?

Fijne dag allemaal!

Ik doe ook mee!

Ik heb er natuurlijk veel gebruik van gemaakt tijdens IUI en IVF, dus de cirkel is voor mij rond :)
Het is even wennen, maar op een gegeven moment is het dagelijkse routine.....

Ik vind het wel een heel mooi en goed doel, maar hoor toch ook weer om me heen van zwangeren dat het best wel een hele opgaaf is om te doen.

Ga me er toch nog maar eens in verdiepen ;)

Ik had me in het begin ook heel enthousiast opgegeven voor MvM, helaas valt het toch wel tegen!
De geur die komt uit de flessen is soms echt niet te verdragen, zeker 'sochtends en in de eerste 12 weken vond ik dit erg pittig! Je raakt er wel aan gewend maar vind dit wel een nadeel. Helaas, wil mijn man me hier niet bij helpen. Ook het gedoe met de kan staat me soms tegen, zeker als het kleine plasjes zijn. Helaas al paar keer mis gegaan.
Een kennis van mij heeft ook pregnyl gebruikt en is nu zwanger. Alleen zij was 'vergeten' aan MvM mee te doen. Toen dacht ik ' doe ik daar dan die moeite voor?!'.
Ik weet dat het voor een goed doel is, maar weet niet of ik het de volgende keer weer zou doen, sorry dames. Ik zeg geen nee maar voor nu valt het me wel tegen... Zeker 'sochtends!

Terug
Bovenaan