@ mvWieteke

Hello!!

Zag gister in de folder van het Kruitvat dat ze weer zo'n klapstoeltje hebben maar dan nu ook een parasol er bij...kosten € 8,00

Liefs jen en mike

Hé Jen,

Bedankt voor de tip. Ik ga vanmiddag gelijk even kijken of ze ze hier ook hebben.
Onze tuin is namelijk bijna af en ze neemt nu haar stoffen stoeltje van binnen mee naar buiten, nou daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee.
Ik hoop dat ze er nog zijn.

Je hoort van me!
Groetjes,
Geeske.

Hoi Wieteke

Hopelijk ben je geslaagd, anders zou je ook nog eens bij de zeeman kunnen kijken, Daar heb ik een week of 4 geleden klapstoeltjes gekocht voor een paar euro (je hebt ze in  cars, winnie the pooh en prinsessen-variant)

Groetjes
Susan

Hoi Jen,

Ik heb inderdaad de stoeltjes van de kruidvat gehaald. Dat is hier voor mij op loopafstand te halen (en ook voor Wieteke op loopafstand haalbaar). De zeeman zit hier een eind weg en met twee kinderen kom ik daar nog niet. Dus heb ook geen idee wat voor stoeltjes dat waren.
Maar de stoeltjes van de Kruidvat waren precies de klapstoeltjes die ik zocht. De parasol had niet gehoeven, maar is altijd handig in de zon. Wieteke (en volgend jaar Freek) zullen er vast veel plezier aan beleven.

Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan