Mylo geboren!!

Hallo dames!!

Hier dan (eindelijk) mijn berichtje!
Zondagmorgen begonnen weeën die niet doorzetten. 's Middags nog lekker in ons zwembad gespeeld met Marly en Roy. Gelukkig maar want nu kan ik voorlopig niet meer! Toen we 's avonds net een half uurtje in bed lagen begonnen de weeën weer. 's Morgens om half 9 is na een heel vlotte eindspurt (om 5u had ik pas 1,5cm ontsluiting!) MYLO geboren! Marly werd precies wakker toen Mylo op mijn buik werd gelegd, timing dus! Ze vindt het helemaal geweldig. Ze geeft 'm veel kusjes en knuffeltjes en als ze even weg is geweest of heeft geslapen, is het eerste wat ze vraagt "waar is de baby???" Ze moet er nog een beetje aan wennen dat "de baby" nu ook een naam heeft.
Jammer dat ik nu geen foto's kan plaatsen! Maar hij lijkt op Marly, alleen dan een echte jongens-uitvoering van haar en Marly had zwarte haartjes bij haar geboorte, Mylo is blond.

Liefs, Marloes mv Marly en Mylo

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mylo!! Wat fijn dat hij er is! Jammer dat we hem niet kunnen zien, hopelijk kunnen er hier snel weer foto's geplaatst worden! Leuk dat Marly ook meteen blij is met haar broertje!
Nu lekker genieten met zijn vieren!!
Groetjes Laura

Hey Trotse papa en mama!

Gefeliciteerd zeg! En wat fijn dat alles goed is gegaan ook! Leuke naam: Roy. Lekker kort en bondig. En wat foto's betreft: balen! hahhaha! Maar anders moeten we maar gewoon even op je hyves spieken als ze daar staan? Meid, geniet ervan samen met je gezinnetje!

Dikke kus, Marieke

hey marloes,roy en marly
ook nog effe hier op het forum proficiat met mylo.
hoop dat ik hem snel in het echt kan bewonderen.
hoop dat wij onze zoon ook snel mogen verwelkomen. maar hier alles nog rustig helaas.
groeten petra

Terug
Bovenaan