Myra, ik wil even praten, wat is er aan de hand?

Myra,

Ik heb vanmiddag het berichtje van jou gelezen die je hebt geplaatst bij Sas74. Ik ben hier hard van geschrokken, vele meiden met mij. Ik wil je niet aanvallen, maar ik wil je begrijpen en je misschien wel helpen. Ik weet, de mogelijkheid zit erin dat je niet reageert en dat zou ik erg jammer vinden. Misschien krijg je namelijk op deze manier wat begrip, hoe moeilijk dit ook is voor vele andere meiden.

Zoals ik gelezen heb hier op het forum, ben je al een jaar of 5 bezig, dat is echt heel erg voor je. Ikzelf ben  meer dan  een jaar bezig en heb net een miskraam achter de rug. We hebben nu  een laatste onderzoek lopend  (waarvan we donderdag de uitslag krijgen), want we gaan starten met ICSI.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je boos bent dat het niet lukt, ondanks alle inspanning. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat, wanneer je bijvoorbeeld net een negatief bericht heb gehad of je NOD ofzo, je niet zit te wachten op een positief bericht van iemand anders, maar persoonlijk vind ik dit geen reden om zo te reageren. Dat is het 'risico' van dit forum. Wanneer jij toch nog in verwachting zal raken, is het toch ook niet eerlijk als wij dit zouden zeggen? Ik wens in ieder geval niemand vruchtbaarheidsproblemen toe of een miskraam. Dat vind ik namelijk heel erge dingen, je praat over leven of dood en over het geluk van een ander.

Het is echt balen dat het bij jou en mij zo lang moet duren. Laten we toch hopen voor iedereen dat hun wens uitkomt.

Groetjes,

Silvy

P.s. voor de andere dames, graag geen berichten hieronder plaatsen die Myra tegen het harnas kan stoten, want het forum is er niet om mensen te kwetsen. Nogmaals, ik ben het niet met haar reactie eens, maar wil graag weten waarom ze zoiets gedaan heeft.

Hoi hoi,

Ik ben het helemaal met je eens. Ik snap best dat het erg moeilijk is om van iemand tte lezen dat dir persoon vrij sneller zwanger is geraakt, maar blijf er alsjeblieft wel positief over. Ikzelf ben nog maar kort bezig om zwanger te raken (nu 4 maanden) en ben ook net weer ongesteld geweest. Zelfs ik ben behoorlijk teleurgesteld als het weer niet raak is, maar dat wil nog niet zeggen dat ik een ander een zwangerschap misgun.
Ik vindt het erg jammer dat je het niet op kunt brengen een positief berichtje voor sas74 achter te laten, maar had dan niet gereageerd.
Iedereen op deze forum wil graag zwanger worden en de een wordt het nu eenmaal eerder dan de ander, zo gaat het nou eenmaal.

Hoe moeilijk dat ook misschien voor je is.

Blijf ook tegen anderen positief.

Terug
Bovenaan