Mythe 21-11-'12

Ff snel een berichtje van mij!

Dinsdag dus gebroken vliezen maar geen weeën. Ik moest de nacht afwachten maar woensdag om 06.00 bellen naar ziekenhuis voor inleiden. Om 07.00 zat ik aan het infuus voor de weeën opwekkers ik had 1cm ontsluiting pff.

Het was mega heftig, had rug en buik weeën die elkaar om de twee à drie minuutjes opvolgden. Ik raakte snel moe en heb om 13.00 om pijnstilling gevraagd via infuus en heb die gekregen. Kon gelijk naar de verloskamer want had ook 6cm ontsluiting en met de pijnstilling kon het snel gaan. Dat klopte ook wel maar de pijnstiller helpen voor geen meter. Mijn vriend liep ff naar de wc en de verloskundige moest ook ff weg en ineens kreeg ik persdrang!!! Kon natuurlijk nergens zo snel de bel vinden en heb er alles aan gedaan om alles weg te puffen ( zo onmenselijk) mijn vriend kwam weer met verloskundige en ik had gelukkig 10cm ontsluiting en mocht mee persen, 10 minuten later om 15.27uur is onze Myrthe geboren!! Ze is 51cm en 3320gram!!

Ze is een mini kopie van haar zus!

Omdat ik al ruim 24 uur met gebroken vliezen heb gelopen moesten we 24 tot 48 uur in het ziekenhuis blijven. Uiteindelijk gister middag thuis gekomen en het gaat super!

Eerste nacht thuis was een kadootje, Myrthe kreeg om 00.00 laatste fles, viel om 01.00 inslaap en om 06.00 heb ik haar wakker gemaakt voor de volgende fles!!!

We gaan nu erg genieten en ik heb nog erg last van naweeën dus vooral bijkomen van alles!!

 
Gefeliciteerd. Lekker genieten nu.

En ja die naweeën zijn erg naar. Ik heb ze ook heel erg gehad!
 
gefeliciteerd meis , dacht aan je . Vervelend dat je ingeleid moest worden . Kon je geen ruggeprik krijgen ? Ik ben zo bang dat ik dat ook krijg morgen 41 wkn . Pff geniet van je kleine en gelukkig is het achter de rug .
Naweeen komt dat omdat je geen natuurlijke weeen hebt gehad ?
 
Ik weet niet of het perse komt omdat het bij mij opgang gezet is, maar weet wel dat het heftig is die naweeën bah. Dat is nog het meest dat me dwars zit.

Ik wilde zelf geen ruggenprik, omdat je daar zelf ook nog van bij moet komen. Het infuus wat ik kreeg is gelijk uitgewerkt.
 
Terug
Bovenaan