naïef? of wil ik gewoon te graag???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden...allereerst iedereen die deze maand de gelukkige is met het zwanger-zijn..VAN HARTE GEFELICITEERD !!!! Geniet ervan!!!

Ik ben de trotse moeder van 2 leuke en lieve kinderen maar als je eenmaal de "deur"openzet voor een 3de kindje dan kan het je eigenlijk niet snel genoeg gaan, zoals bij ons allemaal denk ik....
Over mijn eerste kindje heb ik weliswaar een jaar gedaan maar van de 2de was ik direct zwanger, tussendoor heb ik ook nog een miskraam gehad en dat was ook meteen bij de 1e keer raak...dus ja, je raad het al, ergens hoop je dan toch dat het nu toch ook meteen bij de eerste keer "gericht klussen"raak is...helaas is dat niet het geval, ik moet weliswaar pas rondom de 31e maart ongi worden maar ik kon het gewoonweg niet laten om vandaag toch stiekem een testje te doen...negatief uiteraard, dat voorgevoel had ik al maar ja......die hoop he....
Na zo'n test vraag ik me dan ook meteen af, ben ik zo naïef dat ik meteen denk dat het raak zou kunnen zijn, zeker als je alle berichten zo leest......eigenlijk is het helemaal niet zo simpel en begin ik me steeds meer te realiseren dat je er beter niet zo mee bezig kan zijn en lekker samen kan "klussen"zonder de gedachte dat het raak zou moeten zijn....
Pffffff...het is weer een heel verhaal maar ik geloof dat ik een redelijke vorm van een dipje heb....afijn, ik heb weer even mogen klagen.....hahaha

Iedereen veel sterkte, plezier, geluk en genietse van alles!!

Groetjes sas

hoi hoi..

nee das helemaal niet naif hoor... ik denk dat iedereen dat wel minstens 1x heeft meegemaakt!!! ik heel vaak.. vooral de eerste maanden ben je er vooral mee bezig...elke x denk je weer iets te voelen... ma bij mij waren dat al dik anderhalf jaar lang loze gevoelens... ! mocht je erg sterk gaan twijfelen en overtijjd bent doe je tog gewoon een testje? probeer er niet al te veel mee bezig te zijn...werkt vaak averechts...
(kan het zelf ook niet hoor...) nou succes meid

liefs cenn

halo ik moet oook vrijdag 31 ong worden maar weet gewoon als ik nu test gaan doen die toch negetatief is dus doen we maar nie dan raak je weer in een dip ik wacht maar leker tot zaterdag hoop het wel nartuurlijk is mijn twee de maan heb geen kwaaltjes maar dat had ik de voorige keer oook nie dus afwachten maar jolanda

Hoi Sas,

Wij willen zelf ook zwanger worden van ons tweede kindje en ik kan ook niet wachten. Ik was gestopt met de pil en hoopte ook zo dat ik meteen zwanger zou zijn. Maar nee dus... nu is 5 april mijn NOD dus ik heb weer stille hoop. Je bent heel alert op de dingen die je voelt en omdat je al twee zwangerschappen mee hebt gemaakt hoop je bepaalde symptonen te herkennen. Maar.. alle zwangerschappen zijn zo verschillend. Ik probeer ook steeds te denken dat het helemaal geen ramp is als het nog een paar maanden duurt maar dat lukt niet altijd. Dus allemaal heel herkenbaar! We moeten er gewoon even doorheen. Het is vast voor ons weggelegd!

Heel veel succes met zwanger worden!

Heitje

Dit is echt zo herkenbaar!!!
Ik dacht zelf ook dat het wel snel raak zou zijn. maar inmiddels zit ik in de 7e ronde.
Heb net als jij op het moment een verschrikkelijke dip. Ik zie alleen maar babytjes, op de tv, op straat en in de tijdschriften.
pfffff, het is niet makkelijk om je gedachten dan te verzetten naar wat anders.
Ik zou 1april mijn nod hebben, maar ik temp inmiddels en volgens mijn temperatuur heb ik mijn eisprong nog niet gehad.... dus we blijven maar trouw om de dag klussen. Ik weet nu dus niet helemaal waar ik aan toe ben en hoelang ik nu nog wachten moet.
Ik wens je veel sterkte met afwachten en geduld hebben, ik hoop dat ik het zelf ook nog even vol hou....

groetjes sandra (moon78)

Hoi Sas,

Ik ken dat gevoel wel, wij zitten nu zelf in ronde 10 voor een tweede kindje. Ik ben wel zwanger geweest maar op 10-03 heb ik een miskraam gehad. Maar we gaan gewoon vol goede moed door. Ik heb namelijk al een mooi meisje dus ik weet dat het kan.
Maar even een vraagje: als op 31-03 je nod pas is, kan een test toch ook nog niet positief zijn? dit kan toch pas als je al overtijd bent? Ik zou gewoon even afwachten(makkelijker gezegd dan gedaan, maarja) en als je na 31-03 nog niet ongi bent geworden opnieuw een test doen. Er is dus nog hoop voor deze ronde!

Groetjes en succes
Lucielle

hey meiden, het doet me goed te lezen dat het niet aan mij ligt en dat de meesten die gevoelens kennen of herkennen. Het blijft een feit dat als je iets heel graag wil, je er niet op wil wachten en het het liefste meteen NU wil hebben..hahah..ach ja, als je zo leest hoeveel meiden er deze maand de gelukkige zijn geworden geeft dat toch weer een gevoel van hoop.......geduld wordt dan toch beloond!

Bedankt voor jullie reacties en genietse van alles......dat is uiteindelijk toch het belangrijkste!!

Groetjes Sacha

Terug
Bovenaan