Na “menstruatie” toch zwanger? Kan het?

Hallo,

Mijn vriend en ik zijn al 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. Helaas in deze periode ook veel stress gehad door andere omstandigheden. Nu toch maat maar de ha geweest en gaf aan dat het heel goed kan komen door stress dat ik nog niet zwanger ben. Voor de zekerheid gaan we nu een paar testen doen. Twee weken terug ongesteld geworden, wel eerder dan normaal maar wel even lang. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu heb ik sinds een paar dagen onderstaande klachten:
- moe
- last van roos
- zweetaanvallen
- paar dagen speldenprik gevoel in onderbuik gehad
- verkouden
- ineens paar blauwe plekken op mijn benen (?)
- beetje vaag/wazig
- sinds gister lichtelijk misselijk gevoel
- ineens puistjes op mijn gezicht (normaal alleen tijdens menstruatie)

Ineens dacht ik vandaag, goh het is dat ik ongesteld ben geweest, maar anders zou je toch denken dat het wel eens zou kunnen...

Nu hoor je soms van die gekke verhalen dat dit soort dingen mogelijk zijn. Ik ben heel nuchter en denk dan vaak, ach nee joh. Maar nu blijft het een beetje hangen. Vandaar dat ik het eens hier op het forum wil voorleggen.

Lees graag jullie reactie/ervaringen.

Bedankt alvast!
 
Heb je al een test  gedaan ? Volgens mij zijn er zwangerschappen  wat ik ook weleens heb gelezen waardoor vrouwen tussendoor ongesteld worden  maar of die verhalen waar zijn geen idee
 
Ik zou zeggen doe een test voor de zekerheid  wie niet waagt wie niet wint 
 
Ik heb hier geen ervaring mee, maar in principe kun je niet ongesteld worden tijdens een zwangerschap. Licht bloedverlies kan een innesteling zijn.. Maar wat ik overal lees is dat vaak een beetje roze (afscheiding gemengd met bloed) en komt het niet heel vaak voor dat vrouwen een innestelingsbloeding krijgen. Als het echt een menstruatie is wat je hebt gehad, kun je onmogelijk 2 weken erna zwanger zijn. Kan wel dat je rond je eisprong zit, dan krijg ik ook wel eens wat meer puistjes. Je kunt natuurlijk altijd even een test doen... Maar hoop er niet te veel op! Succes!
 
Terug
Bovenaan