na 1,5 dag werd ze ziek

hallo allemaal,

ik ben 6 juli bevallen van een meisje, Emma.
de zwangerschap is goed gegaan, en de bevalling vond ik ook geen probleem. (4,5 uur)

maar na 1,5 dag werd Emma opeens ziek, ze kreeg koorts en was kortademig, en ze wilde niet eten en slapen. mijn man vertrouwde het niet en heeft de vk gebeld, die kwam meteen en stuurde ons door naar het ziekenhuis, daar ging ik dan, net bevallen in de auto. daar aangekomen ging mijn kleine meid door de medische molen, bloed afnemen, ruggeprik! vreselijk. toen kwam de uitslag en de dokter melde ons dat ze hersenvliesontseking had!!! wist niet wat ik hoorde. ze heeft de 1e nacht heel kritiek gelegen, maar ze is weer beter geworden. ze heeft wel 3 weken daar moeten blijven, aan een infuus, best zielig. dus we hadden geen kraamtijd, maar ook geen kraamhulp toen we weer thuis kwamen! Emma is mijn 1e dus ik vond het best eng toen ze weer thuis kwam. ze is nu 2 weken thuis en ben er helemaal aan gewend. ik vind het heerlijk om moeder te zijn, geniet erg van haar. maar we hebben een pittig begin gehad. ik wilde graag weten of er meer zijn met zo'n ervaring???

gr marieke

jemig. hersenvlies ontsteking. bah dat is echt niet niets. jakkie bah. maar euh nu gaat het hopelijk weer goed meid.
ik ben bevallen in het zkh maar na 1,5 min werdt Jr al van me weg gehaald om de couve in gedaan te worden en anderhalf uur later zag ik hem pas

en toen ik hem zag . nou geloof me dat was niet echt een pretje. een   vorkje in zijn neus, om zijn longentjes droog te blazen en hij lag aan de hartbewaking en aan het zuurstof. geloof me dat was ook echt geen pretje. geloof mij. we hebben 2 weken naar het zkh moeten rijden. elke dag. en dat heeft behoorlijk wat van onze relatie geeist. maar goed hij is nu thuis en geniet er lekker van. alleen af en toe heb ik zoiets van hmm ff blazen in zijn gezichtje kijken of het nog wel adem haalt  onwennigheid en omdat het bij me de eerste is.
succes meid. hou me op de hoogte. en schrijf het lekker hier van je af

Hallo,

Tjonge jullie hebben heel wat mee gemaakt. Denk je dat het grote genieten kan beginnen omdat alles goed is verlopen overkomt je dit. Maar wat een geluk dat jullie snel gereageerd hebben en de vk meteen is langs gekomen. Wat moet het een vreselijke onzekere tijd zijn geweest. En dan komt ze gelukkig weer thuis maar moet je er ook meteen zelf voor staan, terwijl het ook nog de eerste is. ja, dat is erg pittig. Ik hoop dat jullie nu echt kunnen gaan genieten en dat jullie meisje in alle gezondheid op mag groeien. Geniet ervan.

Groeten pinklady moeder van Roel 2-7-2006

Terug
Bovenaan