A
Anoniem
Guest
Hoi ik ben gre en wij zijn nu al een jaar en 5 maanden bezig om zwanger te raken. Mijn gevoel zegt al dat het niet zonder hulp gaat lukken. Heb net verzekerings premie omhoog gedaan om, als ik uiteindelijk een ivf behandeling moet ondergaan, dit niet zelf hoef te betalen. Ik heb nog geen bevestiging, dus tot die tijd kan ik nog niet naar de huisarts om verdere stappen te ondernemen. Heel frustrerend is dat, ook omdat ik bij de vragenlijst iets in moest vullen over vruchtbaarheids problemen. Ik heb toen gelogen, maar ja je moet toch wat, anders betalen ze straks niets voor me. De wereld is niet eerlijk verdeeld. Niemand weet van ons probleem af. Dat maakt het nog moeilijker.
Ben blij dat dit forum er is. Aantal maanden geleden durfde ik mij niet aan te melden, gelukkig heb ik dit nu wel gedaan. Ik ga nu alle stukjes eens even lezen.
Groetjes van Gre
Ben blij dat dit forum er is. Aantal maanden geleden durfde ik mij niet aan te melden, gelukkig heb ik dit nu wel gedaan. Ik ga nu alle stukjes eens even lezen.
Groetjes van Gre