na 1 jaar mogen we weer

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

dit is nieuw voor mij, maar ik moet een keer met "lotgenoten" babbelen.
eindelijk na dik een jaar mogen we weer van de gyneacoloog proberen en inmiddels ben ik al weer 3 x ongesteld geworden. Zit nu op mijn 27e dag en verlies weer een hoop bruine afscheiding. zelfs bij het plassen. Dit kan maar 1 ding betekenen: mijn vierde menstruatie komt er weer aan !!! aaargghh.
Vrienden zeggen ah sommige mensen zijn wel een jaar bezig. Maar al met al zijn wij nu al bijna 2 jaar bezig.
Juni 2005 bleek ik zwanger, echt helemaal geweldig. Bij de eerste controle hartje gehoord alles erop en eraan. Bij 14 weken geen hartslag meer. Ik bleek een partiële molazwangerschap te hebben. Onder narcose hebben ze alles weggehaald. en daarna preventief chemo therapie ondergaan. Na een jaar controles (met goede resultaten) mogen we nu dus weer. Maar ik heb zo'n gevoel dat het niet gaat lukken.
ik maak me ook  zeer ongerust om dat vele bruine afscheiding, is dat normaal als je ongesteld moet worden ??
ik ben op zoek naar een beetje steun, wie kan mij een hart onder de riem steken ?
groetjes

hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis, zit in het juli 2006 forum, maar lees nog af en toe mee.

Ik las je stukje en hoop dat 2006 jullie meer geluk mag brengen dan 2005. Ik kan niet meepraten over wat je meegemaakt hebt, maar kan me voorstellen dat het een aardige impact heeft gehad op jullie.

Heel veel succes,

tebbe

Hallo Max1301,
Pfff jij  heb al heel wat meegemaakt. Ik hoop en wens dan ook voor jou dat 2006 jullie jaar mag worden. Geef de hoop niet op! Het gaat vast goed komen!
Ik lees eigenlijk  al heel lang  alleen maar mee, maar wilde toch even op jou berichtje reageren. Ik had voordat ik stopte met de pil altijd al 1 a 2 dagen last van bruine afscheiding. Nu in sinds 3 maanden gestopt ben met de pil heb ik  die twee  keer dat ik nu ongesteld ben geworden zonder pil er bijna een week lang last van. Zo veel zelfs dat ik gewoon een tampon gebruik. Ik maak er me eigenlijk niet echt ongerust over. Vind het alleen wel heel erg balen dat ik bijna twee weken met maandverband en tampons in de weer ben. Ik zoek er dus eigenlijk niets achter en ga er vanuit dat het bij het ontpillen van mijn lichaam hoort. En 1 dag bruine afscheiding hoort voor mij bij het begin van mijn ongesteldheid.

Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen. Je bent in iedergeval niet de enige die er last van heeft.

Groetjes
Wilma 78

Terug
Bovenaan