Hallo, ik ben nieuw hier. Net een week en 3 dagen geleden bevallen van ons eerste kindje (dinsdag 18 april). Ik wilde borstvoeding geven, maar er kwam niet genoeg uit mijn borsten om ons meiske van te laten groeien (ze is (niet gepland) per keizersnee geboren)
Na wikken en wegen (en een aantal tranen) besloten om te genieten van ons kindje en over te gaan op flesvoeding voeding.
Ik kolf nu 1 keer keer per dag om de druk te verlagen en dit gebruik ik ook voor de voeding. Ze drinkt nu 90cc en de aanmaak voeding gaat meestal niet helemaal op, de borstvoeding wel. Ik ben nu bang dat ze straks geen aanmaak meer wil hebben. (Aangezien eerste kindje ben ik een beetje onzeker over alles)
Heeft iemand ervaring met dit en kan mij enigsinds gerust stellen.
Bedankt voor de reacties.
Groetjes Ellen
(Moeder van Seija)
Na wikken en wegen (en een aantal tranen) besloten om te genieten van ons kindje en over te gaan op flesvoeding voeding.
Ik kolf nu 1 keer keer per dag om de druk te verlagen en dit gebruik ik ook voor de voeding. Ze drinkt nu 90cc en de aanmaak voeding gaat meestal niet helemaal op, de borstvoeding wel. Ik ben nu bang dat ze straks geen aanmaak meer wil hebben. (Aangezien eerste kindje ben ik een beetje onzeker over alles)
Heeft iemand ervaring met dit en kan mij enigsinds gerust stellen.
Bedankt voor de reacties.
Groetjes Ellen
(Moeder van Seija)