na 10 maanden gestopt met de pil nog niet zwanger

A

Anoniem

Guest
<p>goedemiddag allemaal</p><p> </p><p>de tittel zeg t eigelijk al </p><p>maar ben benieuwd of er meer vrouwen zijn </p><p>of pas na langetijd zwanger zijn geworden</p><p>altijd regelmatige ciclus tot op vorige maand en heb daardoor een maand overgeslagen </p><p>kan het nog ontpillen zijn of is mn lichaam me gewoon voor de gek aan t houden. ?</p>

Hoi! Ik ben pas na 7 maanden zwanger geworden. Dus heeft ook enige tijd geduurd

Hoi ik ben nu sinds mei gestopt met de pil zitten in ronde 9 dus duurt ook wat langer ik heb 2 kids uit een eerdere relatie zijn nu 8 en 10 bij hun was ik gelijk na het stoppen zwanger dus werd erg onzeker toen her langer bleek te duren we hebben afgelopen zaterdag een sperma test gedaan thuis en die was gelukkig goed ondanks dat mijn vriend grieperig was en er eigenlijk 48 uur tussen de laatste zaadlozing moest zitten nu hebben wij de leeftijd ook niet echt mee 40 en 42 masr na deze test gaan we er weer met frisse moed tegenaan en wachten we masr weet af vandaag een lh piek gevonden en gister gezellig gehad dus afwachten masr weer daarbij is mijn vriend ook chauffeur en dus doordeweeks eigenlijk niet thuis maar gister dus wel weer onverwachts  hoop dat we je een beetje gerust gesteld hebben 

fijn om te lezen dat er meedere last van hebben 
het is meer frustrerend alsof mn eige lichaam me voor de gek hou
ben zelf stiefmoeder van 2 kids maar als ik mn vriend dan met zn kinderen zie krijg ik toch steeds meer t verlangen 
en dan helpt de ciclus niet echt mee de afgelopen maand haha
toevallig zijn vandaag de rode duivels tevoorschijn gekomen dus maar weer op naar de volgende ronde 

Hoi gebruiker, misschien kun je je aansluiten bij het topic 'voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is'. Heel veel succes!

Ik ben in eind december 2018 gestopt met de pil om het ontpillen alvast te laten beginnen en maart/april zijn we actief bezig gegaan maar inmiddels ook nog geen resultaat 

Een beetje laat maar ik kwam dit toevallig tegen. Het is zo herkenbaar. 
Wij zijn nu in ronde 9.
Begin stilaan te denken dat er iets mis is. Al weet ik rationeel dat een jaar kan duren.
Mijn cyclus was heel ok maar lijkt op te schuiven. Dus nu vrees ik dat we maanden actiever waren rond de verkeerde periode.

heb de prikpil ongeveer 4 jaar gebuikt 

En nu ben 1 jaar en 3 maanden gestopt met de prikpil en nog niet zwanger 

Terug
Bovenaan