Na 105 dagen eindelijk naar ronde 7 !!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,  

De RD zijn gearriveerd ... kunnen we eindelijk verder naar ronde 7.
Ik was 20 juli namelijk voor het laatst ongesteld en toen 15 weken (105 dagen) overtijd. Helemaal niets te zien op de test(s) en om eerlijk te zijn ook geen kwaaltjes. Ik heb wel al die weken bijna iedere dag het gevoel gehad dat RD eraan kwamen.  
Hopelijk loopt mijn cyclus nu weer normaal  28 dagen, dat zou dan betekenen dat mijn NOD 27 december wordt... spannende kerstdagen voor de boeg dus.

Iedereen ook veel succes!

Liefs, BB (31 -  1e kindje)

Hai bb,
Jammer dat je niet zwanger bent....
Herkenbaar.....ook ik ben lang geleden voor t laatst ongesteld geweest (31 aug. ) en zit nu ook een beetje te wachten..... Als ik vragen mag, komt het bij jou door pilgebruik? Ik ben nml na het stoppen met de pil (april/mei) pas in aug. weer ongesteld geworden en sindsdien niet meer. Ik vind het erg frustrerend, omdat het lijkt of je stilstaat, niet verder komt. Je weet niet waar je aan toe bent. Groetjes!

Hoi Meiden
Dat is wel heel erg lang.
Mijn beste vriendin heeft dit ook gehad. Zij is na ongeveer 7 maanden en 1 keer ongi naar de huisarts gegaan. Het is helemaal niet erg om dat te doen hoor. Ze is prima gehopen door de ha. Hij heeft een hormoon kuur voorgeschreven om de boel op gang te helpen. Dat is ook niet prettig maar je word wel ongi. Dat betekend ook weer een ei sprong. Bij haar heeft de kuur daarna nog niet echt geholpen want toen duurde het weer heel lang voor ze ongi werd. Maar het balletjes is nu wel aan het rollen en ze mag in januari naar de gynecoloog voor een onderzoek.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Groetjes
Bloem

Hoi Eefje,
Ik denk niet dat het bij mij door pilgebruik kwam, tenminste niet direct want ik ben in januari gestopt en de eerste ronden keurig 28-30 dagen. Dat verbaasde mij toen wel, ik had gedacht dat het onregelmatig zou  worden. Wel was het steeds weinig ongi  en geen klachten en nu .. dus heeel erg en al 4 dagen bijna non-stop, ik had wat in te halen  schijnbaar.
Ik ben twee keer bij de ha geweest en die gaf aan dat het vaker voorkomt en dat je 'gewoon' een (paar) perioden kan overslaan. Het is alleen wel tergend al dat wachten en testen, want stiekem hoop je toch op een plusje...
Ben echt heel blij dat de RD er zijn, voor mij een nieuwe start. Ik hoop dat het voor jou ook snel komt dat kun je ook verder naar de volgende ronde.

Liefs, BB

quote: eefje781 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2006 14:10:36'));

Hai bb,
Jammer dat je niet zwanger bent....
Herkenbaar.....ook ik ben lang geleden voor t laatst ongesteld geweest (31 aug. ) en zit nu ook een beetje te wachten..... Als ik vragen mag, komt het bij jou door pilgebruik? Ik ben nml na het stoppen met de pil (april/mei) pas in aug. weer ongesteld geworden en sindsdien niet meer. Ik vind het erg frustrerend, omdat het lijkt of je stilstaat, niet verder komt. Je weet niet waar je aan toe bent. Groetjes!

Hai meiden,
BB, dan is het bij jou idd. anders dan bij mij. Gelukkig dat je nu weer ongesteld bent, nu weet je tenminste dat je weer verder kunt. Aan de andere kant ook weer jammer dat je ongesteld bent en niet zwanger. Bedankt voor je reactie en ik hoop dat het snel mag lukken bij je! Bloem Kate, ook bedankt voor je reactie. Ik zit idd in het zelfde als je vriendin. Kan wel zeggen, precies hetzelfde. Ik ga dan alleen maandag naar de gyn. Succes allemaal!

Terug
Bovenaan