Na 11 dagen alweer ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben 11 dagen geleden ongesteld geworden netjes na een cyclus van 26 dagen.
En nu word ik 11 dagen later alweer ongesteld.
Ik heb dit nog niet eerder gehad.
Ik ben 4 maanden gestopt met de pil en altijd een cyclus gehad van 26/28 dagen.
Ik heb net de dokter gebeld.
Die belt me zo terug.
Hebben jullie dit wel eens eerder meegemaakt.
Wie kan me helpen?

Groetjes van Leed.

Hey Leed,

Nee ken het eigenlijk niet, maar wel goed van je dat je de doktor gebeld hebt!!!!
Ja het kan best samen hangen met het stoppen van de pil, maar je bent al 4 maanden gestopt!!!
Je lichaam zit soms raar in elkaar hé!!! Maar misschien ben je ook gewoon zwanger dat kan ook dat je dan innestelings bloeding hebt!!! Nou wacht eerst maar af wat de doktor zegt!!! Weet het ook niet allemaal zeker!!!
Succes in ieder geval!!!

Liefs Sandy

hoi hoi ik had van de maand dat ik een week eerder ong werd heb oook altyd een van 28 daagen presies op tyd en ik had 22 junie ong moeten worden en werd het al de 18 raar he wat heeft de doktor gezegt bij jou als ik vraagen mag liefs van jolanda

De dokter zei dat het de eerste zes maanden kan nadat je gestopt bent met de pil. Heb ik het over twee maanden nog, dan moet ik bij d'r komen. Ze vond het wel goed dat ik het goed in de gaten hield en haar even om advies vroeg. Ze vroeg of ik rookte, want daar zou het ook mee te maken kunnen hebben, als je rookt. maar ik rook niet. Succes met zwanger worden.

oke leed maar mij mij ligt het niet aan de pil maar ik rook wel mischien daar aan maar goed jij oook suc met zwanger worden groetjes

Terug
Bovenaan