Na 11 dagen weer ongesteld geworden..

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi meiden,</p><p>Vorige week woensdag ben ik ongesteld geworden en nu na 11 dagen weer. Ik zou nu in mijn vruchtbare dagen zitten. Nooit eerder gehad overigens en heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik heb een dochtertje van 7 maanden en zijn bezig voor een tweede kindje. Iemand dit ook wel eens gehad? </p>

Niet eerder gehad. Kan een innestelingsbloeding zijn. Kan soms ook na gemeenschap dat je dan wat bloedverlies hebt. 
Was je “echte” ongesteldheid wel normaal? Zoals je gewend bent? 

Toevallig heb ik dit nu ook.. ook nooit eerder gehad. Ben er ook nog niet achter wat het is. Ik lees even mee. 

@Gebruiker630283 en NWJ, ik heb dit ook, al zou ik het hier nog aan het ontpillen kunnen wijten. Weet niet hoe dit bij jullie zit? Ik stopte met de pil, kreeg mijn pilbloeding (5 dagen) en had 5 dagen na de laatste dag van die bloeding een eisprong (obv positieve digitale ovulatietest). De dag na de eisprong helaas opnieuw een bloeding, duurde 3-4 dagen en was best heftig helder rood bloedverlies met stolsels... Volgens mijn huisarts kon het een doorbraakbloeding zijn omdat een innesteling of ovulatiebloeding vaak niet zo heftig is. Misschien was het bij jullie wel een ovulatie of innestelingsbloeding, als de bloeding niet heel erg was? 

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en die is positief... en een CB die geeft 2-3 weken aan. Maar dit kan toch nooit goed zijn? Heb namelijk best veel bloedverlies gehad. Geen buikpijn of krampen. Ik weet het even niet meer en ga ook nergens van uit.

Je kan altijd een echo aanvragen als je het echt niet vertrouwd 

Terug
Bovenaan