Na 11 jaar nog een kindje??

Hi mama's!

Graag zou ik ervaringen lezen van moeders die na een hele lange tijd nog een kind kregen. Ik heb 1 dochter van 11 en zou dolgraag nog een kindje krijgen...zij geeft ook aan graag een broertje of zusje te willen, maar ja, ze is 11...ze heeft geen idee ...

Dus ik ben echt op zoek naar ervaringen van mensen die na een hele boel jaar toch nog een kindje kregen en hoe die ervaring is (geweest).
 
Niet helemaal hetzelfde want ik heb 4 kids, maar de oudste is 12 en de jongste 1 en dat gaat zo leuk samen. Die 2 hebben echt een hele goede band.
 
Mijn kids zijn 11 en 8. Die van mijn man zijn 18 en 14. 7 weken geleden is hun zusje geboren en ze vinden het allemaal even geweldig. Ze zijn zo lief voor haar en er oprecht zo blij mee. Ze boft met zoveel grote zussen en een broer. Ik had dit niet verwacht zeker van de 18 jarige maar ook die is helemaal verliefd op haar zusje.


.
 
Mijn broer en ik schelen 9 jaar en hebben een geweldige band! Hij heeft zich volgens mijn moeder echt over mij ontfermd toen ik een baby was (wat mijn moeder af en toe ook een beetje ontlastte). ik heb altijd naar hem opgekeken.
 
Hoi!
Geen ervaring qua kinderen maar mijn jongste zusje is 9 jaar jonger dan ik ben. En van alle 3 mijn zusjes (de anderen zijn 1 en 2 jaar jonger) heb ik met haar veruit de beste band. Ze was een 'cadeautje' dus voor mijn ouders was het wel even schakelen hoor; weer hele lange nachten, weer de luiers in, weer zwemlessen en creatief worden met uitstapjes en vakanties. Wat is leuk voor een kleintje en 3 'groten'? 
Ik vind het zelf heel leuk dat ik het krijgen van een zusje heel bewust heb meegemaakt en weet nog dat ik apetrots was (en ben). Dat is toch anders als je 2 bent. 
Ik ben heel blij dat ze er is en kan me geen leven zonder haar voorstellen ❤
 
Hallo, 
Ik heb een zoon van 7. En nu hebben wij toch nog een kinderwens. Lange tijd niet nog een kindje gewild omdat 6 jaar geleden mijn tweeling met 20 weken stil zijn geboren. Nu blijk ik PCOS te hebben en zijn we begonnen met het traject om zwanger te worden met hormoon injecties. 


Ik ben ook heel benieuwd hoe het zou zijn als het mag lukken kwa leeftijdsverschil. 


Gr Saskia 
 
Hoihoi. Ik heb op mijn 11e en 14e nog een broertje en zusje gekregen en vond het helemaal geweldig! Onze band is super! Ik kon ook mooi oppassen als mn ouders eens wegwaren, dan gingen we altijd gezellige dingen doen samen. Toen ik zelf kinderen kreeg wist ik alles al omdat ik had geoefend, kwam ook toen weer van pas? inmiddels is mn jongste zusje 17, en ik heb nu weer altijd oppas, zij heeft nu net zo'n leuke band als jonge tante met mijn dochter als wij altijd samen hadden ((en nog hebben).
 
Terug
Bovenaan