<p>Dames, ik moet het even kwijt. Ben t helemaal zat.</p><p>inmiddels 14 maanden bezig na verwijdering mirena. Vrij direct een nette cyclus van 26 dagen. Op een gegeven moment werd de duur 30 dagen of 24, 22, 20... Toen weer 25 (nu gelukkig al paar maanden stabiel)... Dus relatief korte cycli. Volgens huisarts positief, vaak kans...maar ook vaak teleurstelling...</p><p>sinds paar maanden met ovulatietesten in de weer. Vrij laat een eisprong (dag 16 positieve ovulatietest) </p><p>vandaag nod bij cyclus van 25 dagen.</p><p>maandag fel rood bloed (8dpo) maar voelde nog geen menstruatie opkomen...ik in zak en as...gister verder niks...</p><p>vandaag nog steeds niks, vanochtend met early kruidvattest getest...negatief...</p><p>ik weet, geen bloed geeft moed... Maar ben er zo klaar mee...</p><p>volgende week toch maar afspraak met de dokter maken... Of voor vervolgstappen...of hopelijk over paar dagen toch nog positieve test...</p><p>ik moest het even kwijt...zie alleen op tegen de medische molen...</p><p>30, gezond gewicht (partner ook), eten gezond, stress laatste maanden verminderd door minder werken...</p>