Na 14 rondes hulp zoeken

Hallo allemaal
Ik zou graag in contact willen komen met meiden die, net als ik, al een hele poos bezig zijn om zwanger te worden. Wij zijn inmiddels in ronde 15 beland en vinden het tijd om hulp te zoeken. Morgen ga ik een afspraak maken bij de huisarts in de hoop dat hij ons doorverwijst. Ik vind het spannend en eng tegelijk (mijn man natuurlijk ook), maar hopelijk geeft het straks ook een stukje rust. Wie kan mij vertellen wat er nu straks eerst gaat gebeuren?

er zal veel gaan gebeuren, of er nu wat aan de hand blijkt of niet.
heel in het kort ging het bij ons zo: na 13 maanden naar huisarts, deze heeft sementest gedaan. Daarna door naar fertiliteitspoli. Daar doen ze opnieuw semen test (1 is geen...). Bij de vrouw kunnen ze veel meer onderzoeken: bloedwaarden (hormonen), echo;s, eileider onderzoek, samenlevingstest (PCT) eventueel kijkoperatie.
En dan is het afwachten wat eruit gaat komen.
Bij ons is (helaas zou ik bijna zeggen) niets gevonden en dus wordt er geen stap overgeslagen in het proces. nu 6 IUI's achter de rug en op naar IVF.

Hey,

welkom..er zijn hier veel meiden die je verhaal zullen herkennen.
Wij zijn ook na n maand of 13 naar de HA gegaan, de huisarts heeft toen besloten eerst een sementest te laten doen, daaruit bleek wat bij ons het probleem is.
Het hangt geloof ik af van wat de huisarts aangeeft, soms meteen onderzoeken voor man en vrouw, soms alleen man...ligt ook n beetje aan je geschiedenis. Daarna gaan ze dus verder kijken, en wordt je soms naar n kliniek gestuurd.

succes!
Sparkle

Hey,

Wij zijn ook na n maand of 13 naar de HA gegaan, de huisarts heeft toen besloten eerst een sementest te laten doen, daaruit bleek wat bij ons het probleem is.
Het hangt geloof ik af van wat de huisarts aangeeft, soms meteen onderzoeken voor man en vrouw, soms alleen man...ligt ook n beetje aan je geschiedenis. Daarna gaan ze dus verder kijken, en wordt je soms naar n kliniek gestuurd.

succes!
Sparkle

Hey,

succes!
Sparkle

soooory meiden! had op versturen geduwt en toen twee keer gekeken of t nou gelukt was, maar er stond niets....:-S t spijt me...wel meer mensen hebben dat probleem hier....

sparkle

Terug
Bovenaan