na 15 dagen wil ei nog steeds niet groeien, snik

hallo lieve mensen,

ik heb vanmorgen even een poje zitten   en ben nu een beetje moe. Ik baal enorm want na het bezoekje vanmorgen bij het zkh kreeg ik te zien dat mijn eitje nog niet eens de 8 mm haalt. Wellicht geen eisprong deze maand.....en de vorige keer reageerde ik wel redelijk goed op tamoxifen. Moet zondag terug komen om te kijken of er nog iets gebeurt. Kan zijn dat het alsnog volgende week gaat groeien. Zo niet dan krijg ik een hogere dosis. Maar of ik daar blij mee moet zijn, neig nu al naar gebakken parkiet en wil mijn vent wurgen

Ik had vanmorgen heel sterk het gevoel van heb ik het hier voor gedaan? Maar ja weet alles maar eens van te voren, we wachten nog even af en hopen (ik hoop gruwelijk veel) dat het stiekem toch nog groeit. maar wat een grote domper is dit zeg, bwegh heb echt even de balen...........

nu een flinke bak filet american naar binnen werken en lekker monchou hapjes want dat mag soms best ()

een dikke knuf van een sjanneke die een beetje in de war is op dit moment maar dat zal ook wel weer goed komen.

He Sjanneke,

wat een vreselijke tegenvaller, zeg. Dan moet je al zo veel extra's doen en dan levert dat helemaal niets op. Maar het ziekenhuis zal waarschijnlijk   nog moeten zoeken naar de juiste oplossing en een medicatie die helemaal op jou is  afgesemd. Wel fijn dat je morgen al weer terecht kunt. Ik hoop dat dat toch niets iets goeds oplevert. Laat het weten.

De combinatie van monchou met filet americain lijkt me trouwens een onmogelijke, maar ja zo kies ik dan weer voor dropjes bij het ontbijt. Dat levert altijd weer bij anderen gekke gezichten op.

Houd ons op de hoogte.

groetjes,
Gonnie

Hoi sjanneke

Ik kan wel zeggen rustig blijven ademen maar dat lukt toch niet hormonen zijn onverbiddelijk en nog altijd de baas...
Ik hoop dat je ei toch nog gaat groeien en je niet meer hormonen nodig heb want daar wordt je natuurlijk niet zo blij van.
Op een mooi zondags ei.

groetjes rozemarijn

Hee moppie!

Jij pept mij altijd zo geweldig op en nu zit jij in de piepzak? Maar dat kan niet hoor!!!!!
Ik zal die @*%$#^&@^ EIEREN eens even toespreken!!! Niet groeien???!!! Zijn ze nu helemaal belazerd!!!! Die arme kanarie van jou vreest echt vreselijk voor zijn leven als het zo doorgaat. Als het te erg wordt met de hormonen dan moet je het zeggen hoor want dan bel ik de dierenbescherming!

Ik kan me voorstellen dat je even geen vertrouwen meer hebt in alles. Alle vrouwen zijn anders en iedere cyclus is weer anders. Het kan heel goed dat er toch nog een groeispurt komt en mocht het niet zo zijn dan krijg je een hogere dosis en kom ik die kanarie halen! Weet je dan ben je even een emotionele en sjacherijnige trut. SO WHAT!! Als het eindresultaat er maar komt! Echt hoor lekker laten gaan die tranen!!! Als de dosis eenmaal goed is kan het heeeel snel gaan dus geniet nog maar even van die bak file american!!! Voordat je het weet ben je zwanger!!
Na regen komt zonneschijn!!!!

Veel lfs inge

Hoi Sjanneke,
Balen zeg. Ik hoop echt voor jou dat je morgen goed nieuws krijgt en dat ie gewoon een groeispurtje heeft gehad!! Die 2e IUI komt er gewoon aankomende week! Veel succes morgen, groetjes

Neeeee Ing, dan kom ik die parkiet halen, idd Sjanneke wat Ing hier schrijft klopt, kan jou het schelen als die dosis omhoog gaat, als dat ei maar gewoon groeit dat is het allerbelangrijkste, maar goed neemt niet weg dat je nu waarschijnlijk vreselijk baalt, maar pas op dat je die kapote pan niet op het zielige kleine hoofdje van de parkiet slaat  wat dat zouden wij niet goed vinden hahahaha, moeten we idd de dierenbescherming gaan bellen....

Kop op komt echt wel goed allemaal idd geniet nog even van de filet, want straks of zo als je zwanger bent mag dat niet meer, o ja neem ook even een lekkere borrel want dat is dan ook afgelopen...

Hoop dat als je dit leest alweer een beetje vrolijker wordt..

Knuf van mij

Haai,

Ik wilde even zeggen dat jullie schatten van meiden zijn! het doet me echt goed om te horen dat ik een sjagi trut mag zijn met jankbuien (zal ik ook zeker doen....hahaha).
Kanarie leeft nog steeds (nog wel), koekepan met deuk heeft vandaag toch nog een prima ommeletje gebakken. Die eieren willen wel........

veel liefs Sjanneke

Terug
Bovenaan