Na 17 dagen overtijd nu toch ongi. (sas24)

A

Anoniem

Guest
ha meiden

Ik voel me echt k*****.
Na 17 dagen overtijd zijn nu dan toch de rode duiveltjes aangekomen.
Ik had een beetje hoop gehad van misschien is het nu dan raak. Heb gisteravond even flink zitten.
Heb op babbybrabbel mijn niuwe nod berenkend door de laatse 4 cyclussen in te vullen.
Ik heb nu een gemiddelde van 44 dagen.
Mijn nieuwe NOD valt op 1 juli en het wordt ronde 11. Ik hoop natuurlijk dat het een cyclus is van 35 dagen maar ik moet maar weer afwachten.

Groetjes schorpioen27

ik snap dat je kwaad bent!!kom op meid het komt echt wel goed met je want
je bent nu al zover je lichaam heb geen stress nodig dat is niet goed als je sommige hoort die zitten in ronde 12 en dan denk je vast ff bij jezelf daar heb ik ff nu niks mee
te maken want je voelt je klote en terecht hoor!!
nou wil ik je wel ff vragen of je menstruatie is zoals dat altijd is want je kan natuurlijk  
ook ongi worden en dan zwanger zijn want 17 dgn is wel veel.heb je dat al vaker gehad
dat je over tijd bent dan?ik zit in ronde 7 ben nog niet overtijd geweest want dan zou ik ook wel ff worden!!
dus zet nu niet bij de pakken neer kom  op meid
ik wens je echt het allerbeste gr  voetbalgek

He meid,

Balen zeg....ik baal met je mee hoor, ik weet hoe het voelt om zo overtijd te zijn.
Kan me voorstellen dat je een potje heb zitten .
Ik zal voor je duimen dat het dan deze ronde een keer raak mag zijn.

Laat de hoop niet varen en succes deze maand.

Liefs Cindy

Ach meid, wat erg voor je. Mijn NOD was ook 1 mei en toen werd ik het op 5 mei. Ik was nog niet eerder over tijd geweest en ik baalde ook heel erg maar 17 dagen is natuurlijk wel erg lang. Mijn NOD is nu 2 juni en deze week is mijn eisprong. Ik ga er weer met volle moed tegen aan. Dat moet jij ook doen hoor!!! Maar ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt. Je NOD lijkt nu nog ver weg maar de weken vliegen echt voorbij. Ik zit nu in ronde 12. Blijf positief en wie weet kunnen we samen naar het februari forum.

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan