Na 18 weken nog misselijk....? Wie ook?

Hoi allemaal,

Ben ik de enige bij wie de misselijkheid maar niet over gaat?
Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en na week 16 ging het even iets beter, maar nu voel ik me weer helemaal terug bij af. Ik ben met vlagen enorm misselijk en moet nog steeds regelmatig spugen (in ieder geval iedere ochtend, maar meestal vaker). Ik sleep me echt de dag door en zie er tegenop om ergens heen te gaan omdat ik bang ben dat ik dan weer moet overgeven. Zijn er mensen die dit herkennen? Want ik hoor alleen maar van iedereen dat het na een week of 16 eindelijk weer beter gaat...

Liefs,

Eveline

Hoi Eveliene,

Ik zit in mijn 26ste week en ik heb nu ineens elke ochtend last van een erge misselijkheid terwijl ik dacht dat het toch wel over zou zijn.

Niet dus!

Liefs Aicha.

Hoi Eveline,

Nee hoor, je bent niet de enige! Ik ben nu 25 weken zwanger, en nog steeds misselijk af en toe.
In de eerste drie maanden heb ik ook 2x in het ziekenhuis gelegen, aan het infuus, ivm extreme misselijkheid en overgeven. Ik kon op een gegeven moment zelfs geen slokje water meer binnenhouden.  Goed, het was goed voor de lijn (18 kg. afgevallen....) maar je wilt het liever niet.

Hou het wel goed in de gaten, want als je begint uit te drogen ben je nog verder van huis!
Ons kindje heeft er niets aan overgehouden, ligt prima op schema.

Heel veel succes, en ik hoop dat je je gauw wat beter voelt! Wat bij mij goed geholpen heeft is acupunctuur.

Groetjes Lilian

Hoi Eveline,

Nee hoor, je bent niet de enige! Ik ben nu 25 weken zwanger, en nog steeds misselijk af en toe.
In de eerste drie maanden heb ik ook 2x in het ziekenhuis gelegen, aan het infuus, ivm extreme misselijkheid en overgeven. Ik kon op een gegeven moment zelfs geen slokje water meer binnenhouden.  Goed, het was goed voor de lijn (18 kg. afgevallen....) maar je wilt het liever niet.

Hou het wel goed in de gaten, want als je begint uit te drogen ben je nog verder van huis!
Ons kindje heeft er niets aan overgehouden, ligt prima op schema.

Heel veel succes, en ik hoop dat je je gauw wat beter voelt! Wat bij mij goed geholpen heeft is acupunctuur.

Groetjes Lilian

Hoi eveline

Nou hier nog een hoor! Ik ben nu ruim 16 weken zwanger en ook alleen maar misselijk en elke dag een paar keer overgeven. Het ging een paar dagen goed van het weekend en ik voelde me heerlijk maar vandaag is het dus weer mis.
Ik heb ook niet gewerkt de afgelopen tijd want ik werk met etenswaren.

Ik hoop dat we allemaal snel mogen opknappen want zo kun je niet van je zwangerschap genieten.

Succes allemaal!
Liefs Noomie

ik onderdruk het met... gemberbolletjes sabbelen! kun je gewoon in een potje kopen bij de supermarkt! helpt echt! voorkomt niet maar als je misselijk bent helpt het (bij mij in elk geval) ;-)

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties en tips! En hoewel gedeelde smart halve smart is, hoop ik dat we allemaal snel opknappen...
Weet iemand trouwens of als je misselijk bent tijdens je zwangerschap dit automatisch betekent dat je hier weer zoveel last van krijgt bij een volgende zwangerschap?

Liefs,

Eveline

Hoi Evelien,

Even over je vraagje of je bij een volgende zwangerschap ook zo misselijk bent als je dat bij je eerste was. Het kan, maar het hoeft niet. Bij mijn eerst ben ik tot de 22e week echt supermisselijk geweest, de heel dag door. Gewoon niet leuk meer (overigens heeft mijn dochter er niks aan overgehouden hoor) Nu ben ik zwanger van mijn tweede en inmiddels 22 weken. Tot op heden zijn mijn miselijke dagen op een hand te tellen. heb welgeteld een keer moeten spugen.

Maar andersom kan ook hoor. Nergens last van bij je eerste en bij de tweede zo ziek als een hond. Kortom elke zwangerschap is weer anders.

Terug
Bovenaan