Na 1e x clomid onverwachts toch zwanger!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Jahoeeeeeeeeeeeee
In het verleden heb ik al eerder geschreven in het forum omdat ik ruim 7 maanden niet ongesteld werd ben ik naar de HA gegaan, vervolgens doorverwezen naar gynaecoloog en weer doorverwezen naar de fertiliteitsarts ivm PCOS. We waren in onze 1e ronde met clomid bezig. Tijdens de onderzoeken en echo's door moest mijn partner zijn zaad onderzoeken wat inhield dat hij min. 2 dagen geen zaadlozing mocht hebben. Laat dat nou net die ene week zijn dat ik mijn eisprong had. Ik heb ook echt mijn eisprong gevoeld. Tijdens de echo was inderdaad geconstateerd dat ik mijn eisprong heb gehad. Na thuiskomst waren we erg teleurgesteld, maar desalniettemin was dit nog maar onze 1e ronde met clomid. Uiteraard hebben we toch nog maar geklust. Een week na mijn eisprong begon het te borrelen in mijn buik, ik dacht het is mijn menstruatiekramp.   Precies 2 weken later, eergisteren dus, was ik te nieuwsgierig en heb nonchalant eigelijk de test gedaan. En jawel!!!!!! Er waren 2 duidelijk strepen zichtbaar, volgende ochtend nog maar 1 gedaan en wederom de mooiste streepjes waren zichtbaar. 23/1/2007 mogen we weer naar het ziekenhuis voor de echo!!! Of het is gebeurd 4 dagen voor mijn eisprong of 1 dag na mijn eisrpong, we weten niet wanneer "het"is gebeurd.
Het is ongelovelijk en toch echt waar!
Dus meiden die willen beginnen met clomid, het kan dus echt zo snel gaan!\
Succes,
van een 5,5 week zwangere meid.

Onwijs gefeliciteerd!!! Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe en een prachtig gezonde baby!!
Geniet ervan!!
xxx Annette

Wat geweldig voor je!!
Van harte gefeliciteerd en geniet van je welverdiende zwangerschap!

Liefs, Line

Super!!

Gefeliciteerd met jullie kleine wonder!
Kun je me vertelen wat clomid is? Wij zijn nog niet zo heel lang bezig maar alle tips zijn welkom!!

Liefs365

gefeliciteerd meid, dus als ik het goed begrijp kan je dus wel gewoon buikpijn hebben en zwanger zijn??   want ik heb eigenlijk het zelfde verhaal als jou, maar ik moet maandag bloed prikken voor het progesteron te meten en 15 jan moet ik terug voor een echo en evt een zwangerschapstest dus , maar nu ik jou verhaal lees kan ik de buikpijn en rugpijn van nu dus ook positief zijn, maar in ieder geval geniet er lekker van en ik hoop dat ik volgende week ook goed bericht krijg,
groetjes wendy

Gefeliciteerd!!! Lekker genieten van jullie kleine wondertje!!! Liefs Lientje

hoi hoi
gefeliciteerd meid en geniet er lekker van.
liefs sil

Hey.

Wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd!!!!!
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby toe.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan