Na 1ste positieve test, 3 negatieve testen.

<p>Hallo allemaal</p><p>Ik zit met het volgende, ik heb vorige week 4 testen gedaan omdat ik me anders voelde als anders. De eerste test die ik deed was na 10 min positief. Er waren twee streepjes te zien. Deze had ik voor de nacht gedaan omdat ik deze nog had liggen. De volgende dag heb ik wederom getest. Alleen nu was hij negatief. Het was de zelfde test als de avond ervoor. Namelijk de 2v5 testen van de kruidvat. Omdat ik er nog steeds niet zeker van was heb ik nogmaals bij de kruidvat 2 testen gehaald maar dan die je eerder kunt uitvoeren. Ook deze 2 testen waren negatief. </p><p>Ik ben echter nog steeds niet ongesteld geworden en wordt hier erg onzeker van. </p><p>Wat moet ik doen. Nogmaals testen of mijn menstruatie afwachten?</p><p style="text-align: left;">Ik heb bij mijn dochter, nu 12, ook de eerste twee weken negatief getest en vervolgens was ik wel zwanger. </p>

Langs de HA gaan voor een bloedtest misschien? Het zou natuurlijk kunnen dat je met urine getest hebt die heel erg verdund was?
Of misschien is de eerste test te laat bekeken waardoor deze niet betrouwbaar meer is?

Wat het antwoord is weet ik niet maar de HA lijkt me een goede optie

Ik denk dat je beter gewoon even een tijdje kunt wachten. De huisarts zal in eerste instantie niks anders zeggen. Als je dit bij je eerste ook had, dan is er een kans dat je wel zwanger bent. Het is zeldzaam, maar het gebeurt wel. En bij jou is al eens gebleken dat je langzaam hcg aanmaakt. 
Ik snap dat je het liefste nu zekerheid hebt. Maar je kunt niet anders dan afwachten en evt om de 4 dagen ofzo eens een test doen. Als het erg lang blijft duren, over een week of 2, kun je altijd eens je bloed laten prikken. Zelfs als er wel een bevruchting was, maar het gaat mis, kan de huisarts niks over zeggen nu, een echo zul je ook weinig op zien. 
Sterkte met afwachten!

Terug
Bovenaan