Na 2 jaar bezig zijn is de uitslag..................

A

Anoniem

Guest
ZWANGER!!!!!!

Ik kan het nog niet echt geloven dat ik dan nu na 2 jaar echt zwanger ben.
Heb net 2 verschillende  testen gedaan en deze zijn allebei positief!
Snap het ook niet maar ik vind het geweldig. Ben zoo blij

GEFELICITEERD!!!!!!!
Kan me voorstellen dat je, na 2 jaar, de drang hebt om t hele rek met testen leeg te kopen als bewijs.
Geniet van de positieve test en voorspoedige zwangerschap gewenst!
Mira

OOh wat geweldig voor je
Ik las net je berichtje van eerder deze week, dat je nog wilde wachten met testen tot donderdag. Goed zeg dat je nu je toch eerder getest hebt, niet weer teleurgesteld wordt!!
GEFELICITEERD en geniet ervan,
Dit geeft weer een beetje hoop !!
groet, MOON (ronde 17, 1ste kindje)

Ik heb je in ons eigen topic al gefeliciteerd, maar dit is zo goed nieuws, ik doe het nog een keer:

GEFELICITEERD

Nu lekker gaan genieten en ik hoop dat ik je snel mag volgen
Dit soort berichten geven in elk geval wel veel hoop!

DeeDee
(Ruim 2 jaar bezig)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Gefeliciteerd. Ik had al gereageert bij je vorige topic en nu zag ik dit berichtje staan. O meid echt geweldig. Ik wens je een super zwangerschap toe en een wolk van een baby. Geniet er lekker van OOOOOOOOOOOOOH ben helemaal blij voor je.

Liefs Linda.

He he!!

Gefeliciteerd meis! Je kent mij vast niet maar ik heb je verhalen wel eens gelezen we zaten een beetje tegelijk op dit forum!! Heb zelf nu een kleintje van 10 wkn!

Geniet volop van je zwangerschap!! En voor je het weet heb je die kleine in je armen!!

Liefs Patricia

Gewelodig he na 2 jaar!!! wat een geduld meot je hebben gehad!!
Van harte gefeliciteerd!!
geniet er van!!!!!

Oh meis wat geweldig voor jullie eindelijk naar 2 jaar raak, proficiat hoor dik verdient!!! Hele fijne zwangerschap een een mooi wondertje op het eind en hé genieten hé!!!                      

Liefs Sandy                  

Terug
Bovenaan